fruhc80 og Linnea Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Hei. Noen som vet hvor man kan få tak i en fiiiiiin babybok til å skrive i? Har tittet litt rundt, men syntes ikke jeg har funnet noe særlig utvalg. Venter jente, så har veldig lyst på en som er litt "jente-preget" Ellers ønsker jeg det skal være sånn at man kan skrive litt om svangerskapet, lime inn bilder og etc..... Noen som har noen gode tips? Takker og bukker
^**jente79+knøttet**^ Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Har sett noen fine på foto-butikker:)
Angelas_Baby Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 Vi skal lage baby boken selv vi. Blir på en måte som scrap book. Da har vi plass til det vi vil, og masse bilder det er jo ofte så begrenset i disse ferdig-bøkene. I tillegg til at den blir mer personlig
fruhc80 og Linnea Skrevet 5. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2006 helt enig........de jeg har sett på er også veldig begrensede, men hadde håpet å finne en som hadde litt som man kunne fylle ut, og ellers masse plass til bilder og tekst er ikke så kreativ at jeg tror jeg klarer å få med meg alt som er viktig på egenhånd
Gjest Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 Babykrøniken er en kjempefin min første-bok! Der er det masse morsomme felter å fylle ut, og så har den ringperm, som gir god plass til å lime inn bilder og andre rekvisitter.
DiddiDaddi Skrevet 5. september 2006 #6 Skrevet 5. september 2006 Synes boka "Da jeg var liten" er ganske fin, plass til å skrive både om svangerskap + oppvekst og til å sette inn bilder. Du kan se på den på bokkilden.no
fruhc80 og Linnea Skrevet 5. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 5. september 2006 takk for svar alle sammen sjekket ut den baby krøniken og den så kjempe fin ut, så mulig at jeg går for den Uansett..........takk for tips!! klem
rødhette* Skrevet 5. september 2006 #8 Skrevet 5. september 2006 Jeg bestilte babykrøniken, og er kjempefornøyd med den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå