^**jente79+knøttet**^ Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Er usikker på om vi vil vite kjønnet på ul. Men hva gjør dere som ikke vil vite med tanke på klær? Kjøper dere alt nøytralt?
Piraka Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Det er vanskelig å finne nøytrale klær, synes jeg. Men dersom du holder innkjøpene til det mest nødvendige, altså bodyer og strømpebukser, så fins det mye å velge i. Straks en skal kjøpe f.eks sparkebukser eller topper blir det verre
Sognerosa Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 Jeg visste ikke om det ble gutt eller jente forige gang, og jeg vet det heller ikke denne gangen. Jeg kjøpte noen nøytrale klær og lånte meg noen nøytrale klær, slik at jeg hadde litt klær til nurket. Jeg fikk en gutt og han fikk kjempe masse gutteklær fra alle kanter da han ble født. Så min erfaring er at det lille nurket får masse klær for "riktig" kjønn når det er kommet til verden:)
Gjest Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 Visste ikke hva vi fikk med førstemann, og kjøpte nesten ingenting på forhånd, kun noen bodyer og et par nøytrale sett. Noe som ikke er så veldig enkelt....! Etter fødselen dukker det opp gaver i bøtter og spann, så det er ikke noe å stresse med!,-)
Margrethe1311 Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 Jeg fikk ikke vite kjønnet på UL fordi den lille knøtten min ikke ville ligge stille lenge nok til at dette var noe hun klarte å tyde, men siden alt så veldig bra ut så måtte jeg jo bare kjøpe mitt første baby tøy rett etter UL'n og jeg fant to mega søøte joggedresser i litt sånn krem-hvitt, veldig nøytralt. det eneste som var på den ene var en bamse på ryggen og over så står det "i love my little bear" ;-)) MÅTTE bare ha den =) jeg har den erfaring at i rene baby-butikker så er det veldig mye rosa og blått, mens på H&M er det mye lettere å finne mer nøytrale klær..
rødhette* Skrevet 5. september 2006 #6 Skrevet 5. september 2006 Vi har bestemt oss for ikke å vite, og jeg vet svigermor har kjøpt inn en del allerede. Selv har vi kjøpt tre plagg til nå, og blir å kjøpe litt til. Syns ikke det er noe problem å finne fine ting. De har masse fint på cubus, og også noe på lindex.
Leola Skrevet 5. september 2006 #7 Skrevet 5. september 2006 Når jeg skal begynne å kjøpe inn kommer jeg til å kjøpe kjønnsnøytrale farger. Klær trenger en jo ikke mye av, for en får jo flust i gaver. SÅ jeg kjøpte inn bare basis ting som bodyer og strømpebukser og sånn + noen sparkebukser. På den måten kan du bruke klærne på de neste barna dine også selv om de skulle være et annet kjønn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå