Arb.ledig husmor Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Hvordan ser slimproppen ut? Må den være blodig?
meg & to små vampyrer Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Den ser visst ut som en litt slimete klump som skiller seg i konsistens fra utflod. Fastere visstnok. Har hørt at den kan være blodig, men ïkke trenger å være det.
Arb.ledig husmor Skrevet 5. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2006 Takk... Da har min gått... Så da håpe eg at ting skjer før termin i stedenfor etter... Bli glad for hver minste ting eg no.. hihi
meg & to små vampyrer Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 Ja, vet hva du mener. Tror min har gått i to økter også... Ventinga blir desverre ikke lettere fordet syns jeg....
2 Hærligheter! Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 oi,heldige dere er:) Når har dere termin?
meg & to små vampyrer Skrevet 5. september 2006 #6 Skrevet 5. september 2006 Jeg har termin 11.september:) Så er bare 6 dager til!
Arb.ledig husmor Skrevet 5. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 5. september 2006 Eg har ikkje termin før 19.oktober (ul), mens min egen termin e 2.oktober, som eg begynne å lure på om er mer riktig nå... Skal til legen i mrg, og ska da spørre om ny ultralyd for å finne ut av ting.. Når har du termin da?
2 Hærligheter! Skrevet 5. september 2006 #8 Skrevet 5. september 2006 13 oktober...Ja,høres vel mer sansynlig ut at terminen din er din egen,med tanke på at proppen har gått. er alltid blitt fortalt at jeg skal følge min egen termin...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå