Gå til innhold

Dere som har vært på ul.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

og fått vite kjønnet. Kjøper dere klær i blått eller rosa? Jeg har vært på ultralyd i dag. Det var helt fantastisk forresten:) Fikk se at det var en aktiv liten gutt inni der. Men det kan vel ikke sies med 100% sikkerhet? Det ble iallefall ikke sagt. Har kjempelyst å begynne og kjøpe "gutteklær", men hvor "trygt" er det? Hva gjør dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter i følge ul en liten jente, har kjøpt et par jenteplagg. Er nok ikke helt trygg på at det er helt sikkert er en jente. Fikk en gutt sist, så har mye klær fra han, visste kjønnet da også. Den gangen følte jeg meg mye sikrere, men så var jeg med på ett ul prosjekt og da, så fikk se at det var en liten gutt flere ganger.

Skrevet

Gratulerer med den lille gutten forresten!

Skrevet

Først og fremst - Gratulerer! ;)

Jeg har også fått vite at jeg venter gutt.. først i uke 14 deretter på den ordinære i uke 18. Så jeg tror jeg satser på litt blått nå ;)

Skrevet

På ordinær UL uke 21 fikk vi beskjed om at vi ventet gutt, og fikk beskjed om det i går også... Han lå og spriket med beina, og vi så pung og penis...akkuratt som forrige gang... så vi har tenkt til å begynne å kjøpe blått :)

Skrevet

Vi fikk beskjed om at der er en liten gutt inni magen min. Og nå som magen vokser har jeg den typiske guttemage. Ingen som ser det bakfra, men ekstremt godt forfra ;) Vi har kjøpt litt i blått, men har også litt i hvitt og røtt. Svigers har kjøpt litt brunt og grønt. Blir vel litt kjedelig med bare blått??

Skrevet

Vi skal visst få en gutt, men jeg har ikke handlet inn et eneste blått plagg. Men det kommer kun av at jeg ikke er noe glad i blått.

Har derimot handlet klær i brunt og krem, så skal jeg handle litt grønt og rødt tror jeg. Vet at vi helt sikkert kommer til å få en drøss av disse blå klærne som ikke er min favoritt, så da dropper jeg og kjøpe det selv.

Og skulle det mot formodning komme ei jente, kan vi bruke alle klærne jeg har handlet til henne :o)

Men er du glad i blått, så ville jeg ikke nølt med å kjøpe inn det, er jo så koselig å handle litt babyklær.

Skrevet

her er det rosa i alle baner!!!! kjenner på formen at det blir jente også jeg!!! så her har vi funnet navn, barnerommet er malt og masse rosa klær er kjøpt... hvis det i tilfelle skulle dukket opp en gutt så sliter vi med andre ord hehe

Skrevet

nå er jo ul teknologien kommet litt lenger enn for 5 år siden, men sist, så fikk jeg vite 100% at jeg skulle få ei lita jente, men ut kom marius.. hehe

.. bare så det er sagt, så ble vi ikke skuffa, hvis noen tror det, altså!!

han er verdens herligste gutt! :D

Skrevet

Har også vært på UL i dag.. Vi får ei jente. Og legen kunne si det helt sikkert. Vi så det godt selv og. Moro.

Har en gutt fra før, så det er ille stas.

Har og masse tøy til denne gutten. Kommer nok til å bruke en del av det, men vil og ha noe utenom når jenta blir født.. men jeg liker ikke rosa da.. Så det blir ikke lett :)

Skrevet

Jeg fikk beskjed om at det var 80% sjans for at det var en gutt! Så da jeg var i london i helgen ble det handlet endel blått og litt nøytralt! Tar sjansen på at det er rett, ellers blir det en jente i masse flotte gutteklær;);) Ingen fare det heller. Hehe

Skrevet

Jeg har ikke turt å kjøpe for mye rosa enda, har kjøpt noen få plagg, men ikke tatt av lappen. Stoler ikke 100% på det de sier.

Så har kjøpt mest nøytralt. Og tenker heller at jeg får jo sikkert mye jenteting på sykehuset.

Men å "feire" at man vet hva det er med å kjøpe en gutte eller jenteting gjør jo ikke noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...