Gå til innhold

Hjelp meg.. Er såå leeeei!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle fantastiske gravide :)

Nå har jeg bare 25 dager igjen, men føles ut som en evighet som aldri kommer til å ta slutt. Jeg er sååå utrolig, ufattelig lei. Ser ikke noe positivt i det å gå gravid lenger, bortsett fra at det er et barn da. Men magen min er nesten konstant hard, bebisen presser seg nedover, har utrolig vondt nederst i magen, små kvalm, ja- jeg er alt på engang. Er det ikke noen her ute som har noen gode råd og tips for å få litt fortgang her? Noen erfarne som har prøvd kjærringråd som faktisk har funket? Håper noen vil svare meg ..

;D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, vi har vist termin samme dag:) har desverre ingen gode råd å komme med, men ville bare si at jeg har det likedan.... blir bare større og større, og alt blir mer ondt for hver dag..... vi får trøste oss med at det ikke er så lenge igjen:)

Skrevet

Jeg vil heller råde deg til å prøve å bare nyte tiden som er igjen, for det som kommer senere er utrolig slitsomt - men på en litt annen måte. Da kommer du til å savne å gå rundt med stor mage..!

Det er bare dumt å få fortgang, babyen har bare godt av å ligge der så lenge som mulig, da er den sterkere rustet til å klare livet borte fra din kropp.

Jeg mener ikke å gå til angrep, jeg vet det er slitsomt å gå sånn - jeg har selv to dager igjen til termin, men jeg begynner å bli litt lei av alle som skal føde før tiden her inne..

Skrevet

Samme her! Er drit lei!! Men det er nok ganske vanlig på slutten... Men jeg prøver å tenke som så at babyen kommer fort nok den. At nå er det bare ett par uker, kanskje mindre, igjen av at det kun er meg og sambo liksom. Resten av livet kommer vi til å ha ett barn. Og da kan en ikke lenger bare tenke på seg selv. Så jeg prøver å nyte disse siste ukene, og tenke på at babyen kommer når den er klar den! Vi har klart å gå så lenge, så da skal vi holde ut ett par uker eller en mnd til! TENK, det er jo ikke lenge da!!:)

Skrevet

HOLDT KJEFT!

har 47 dager igjen jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...