Gå til innhold

Intim betroelse...(sex)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har fått beskjed fra gynekolog om å være avholdene en stund pga blødninger. Nå går alt veldig bra, og vi får lov å prøve igjen.Well, i går var kvelden kommet, og etter uker uten sex( og jeg med alle de gravid hormonene) var kjempeklar. Satte i gang, jeg fikk orgasme, etterfulgt av kjempesterke kynnere...De var utrolig vonde og jeg orket ikke fortsette.

Jeg sa til mannen min at vi måtte vente til magen ikke var så har lengre. Jeg lå stille en stund, og kynnerne ga seg, men da voknet baby!!! For første gang kjente spark etter spark!

Tidligere har det bare vært et dunk nå og da, slik at jeg har reagert på bevegelsen, men nå ble det skikkelig liv.

Da følte vel ingen av oss for å fortsette "aktiviteten" vår, og mannen min måtte legge seg å sove med uforrettet sak....

Jeg syns litt synd på han, etter uker med avholdenhet, og jeg syns han mumlet noe om "luremus" med et smil,da.

Kan tenke meg han ble litt frustrert ja....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huffda....

Kan du ikke hjelpe han på andre måter da?

Skrevet

Joda, kan vel det:-)

Men jeg har liksom aldri "utnyttet" noen uten å gi noe tilbake...

Jeg har litt dårlig samvittighet, samtidig som jeg ler litt for meg selv.

Skrevet

han kan kanskje ha blitt litt frustrert, men når babyen begynte å våkne til å ligge og sparke burde jo dette nesten være like spennende som en liten økt med sex da! forloveden min og jeg har veldig redusert ned mengden med sex etter at jeg ble gravid men dette gjør han ingenting. noen ganger bare ligger vi i senga uten klær og snakker sammen og kjenner etter babyen. dette er nesten like moro syns han =)

ellers er det som som sagt her da, flere måter å tilfredstille en mann på da :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...