Gå til innhold

noen som fortsatt har piercingen i i navlen, el har tatt den ut?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tok den ut i uke 12.

har hørt skrekkhistorier om å revne rundt navlen og hull så stort som en 10-øring... Tenkte å være føre var.

jeg trer gjennom piercingen gjennom hullet hver kveld, da jeg er usikker på om det gror..

Jeg tok ut min i uke 15 eller noe.

I forrige svangerskap så insisterte jeg på å ha den helt til jeg fødte, men måtte ta den ut 2 dager før. Hadde med piercingen på sykehuset og satt den i med en gang. Var livredd for at den skulle gro igjen!

Men navelen min er blitt helt ødelagt, den er liksom "sprekt" rundt piercingen, og det er ikke noe pent.

Nå er det det samme om den gror igjen eller ikke, det er ikke verdens undergang!

Dessuten syns jeg gravid-mager er mye penere uten piercing. Syns ikke piercingen har noe der å gjøre når det ligger en baby rett innenfor!!

Jeg tar min ut når jeg skal på føden. Har snakket med både de som tok den på meg og jordmor. Eneste risikoen du utsettes for er at den popper ut av seg selv hvis den ikke klarer presset fra magen. Men for all del!!! Blir det grønt rundt, eller man begynner å klø, kjenne stikkinger innover navlegangen etc, så ta den ut med en gang!

Annonse

her begynte vokse-smertene, så d ble ubehagelig med piercingen. og venninnen min gikk med den i, og den sprakk opp/ut.. hullet ble splittet lixom. så nå har ho et stygt arr over navlen, og kan ikke ta ny piercing der siden det er for mye brusk i arret. så jeg råder ihvertfall til å ta den ut, og heller rense godt, for så å dytte den gjennom en gang i blant så det ikke skal gro.

Jeg hadde i alle fall ikke turt å la den stå i hele svangerskapet, for det blir jo vannvittig press på magehuden på slutten. Tror ikke det er særlig lurt å ha den i da. Jeg pleide å ta den ut hver kveld, og sette den i igjen (Etter at magen begynte å komme da) og når jeg syntes den begynte å bli stram å sette i, lot jeg være å sette den i igjen. Det var vel rundt uke 25-30 en plass.

Denne gangen regner jeg med magen kommer fortere, så tar den vel ut innen uke 25 i alle fall.

Jeg tok ut den jeg hadde i navlen ganske tidlig. Har hatt den lenge så hullet har ikke grodd igjen og jeg tviler på om det kommer til å gjøre det. Det synes at det har vært noe der, en liten sort flekk rett over navlen. Hadde en veldig dyp navle tidligere, men ettersom magen vokser ser jeg den stadig blir grunnere og at huden strekkes.

Jeg hadde en i den ene brystvorta og den har jeg også tatt ut. Hadde ikke hatt den like lenge så jeg har hatt litt mer problemer med litt puss som har kommet ut etter at jeg tok den ut. Puppene var så ømme og såre at det var ikke snakk om at den fikk bli!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...