Gå til innhold

Andre som sover dårlig... og har en rolig baby?

Anbefalte innlegg

Var som nevnt tidligere på 3d ultralyd fredagen som var, men etter det har hun vært så merkelig stille der inne :/ kjenner spark av og til, men ikke så mye som før altså...... Vet ikke helt NÅR jeg bør bli redd liksom.. Hvor lite liv er for lite?

klemmer fra en litt bekymra (som alltid)

Fortsetter under...

Jeg sover veeeeldig dårlig. I natt har jeg vel vært oppe 1 gang i timen i alle fall. Tisser.... og har halsbrann.

Hva som er lite liv, det vet jeg ikke. Kenner min godt morgen og kveld og noen ganger i løpet av dagen. Men nå blir det jo mindre plass inni der så vi kommer vel til å kjenne ting annerledes etterhvert. ?? Det er jo noen som har veldig rolige babyer også. Kanskje hun ligger med ryggen ut og ben armer innover slik at hun sparker mot ryggen din også? :-)

Tror ikke du trenger å beymre deg, men hvis det blir HELT stille ska du i alle fall ringe.

Klem

:-)

Gahh.. kjempe irriterende med forstyrret søvn.. men det må jeg vel bare venne meg til :P hehe.. Takk for oppmuntrende ord *Lucia* =) Hun er ikke heelt stille.. men har det ikke blitt mere sprell iløpet av dagen så ringer jeg jordmor i morgen.. bare for å høre med henne hvor mye jeg bør kjenne.

Ha en fin dag! (gleder meg til kvelden kommer Zzzzz)

Jeg hadde det helt likt deg, bare at jeg ikke kjente spark på nesten 3 dager. Rett før jeg gikk til legevakten. Nå er det full liv igjen. Gleder meg til termin og jeg slipper å bekymre meg. Men vi er nok bare litt over bekymra.

Går nok helt fint, bare vent så sparker det når du minst venter det.

man sier vel at man skal i hvertfall kjenne babyen 1 gang om dagen.

min har vært veldig rolig i perioder, men nå er hun veldig aktiv.

hun bruker å vekke meg på morran, ved å holde ordentlig liv i magen.

hele magen rister,men da legger jeg meg bare på siden,så kjenner jeg henne ikke så mye. (vill sove lenge :)

kan ikke huske at min første datter var SÅ aktiv som denne babyen er.

så jeg tror det er ganske forskjellig.

ta det helt med ro.

hvis jeg legger meg på sofan å slapper av,så begynner hun som oftes å sparke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...