Gå til innhold

Hmm... lurer !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt hormonspiral i ca 2 år, og nå har vi bestemt oss for et barn til, og det jeg lurer på, er om det er noen som har brukt den type spiral, og hvor lang tid tok det før syklusen var "i orden", og man ble gravid. Vil gjerne at det skal klaffe med en gang, det gjorde det nemlig med den første, men da brukte jeg ikke prevensjon.

Allikevel stresser jeg ikke på noen som helst måte, det får komme når det kommer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt hormomspiral. Kom i gjenge med vanlig syklus med en gang. Er gravid nå på 3 pp.

Lykke til....

Skrevet

Så koselig, da! Håper det ordner seg relativt fort for oss også.

Gratulerer så mye med spiren.

Skrevet

Jeg også lurer! Tok ut h.spiral 9. aug. og forsatt ingen tegn til mens eller graviditet.....litt frusterene, men tenker at det er ingenting jeg kan gjøre, så jeg får bare vente!! kjedelig!!

Skrevet

Jeg tok ut h.spiral 8.aug, og her er det heller ikke tegn til noe som helst. Har før hatt veldig uregelmessig mens, så jeg trøster meg litt med den tanken.

Spennende å høre åssen det går med deg fremover, USAmamma.

Skrevet

Ja, dette var koselig! føler meg ikke så alene nå! Du må si ifra om det blir noen forandringer etterhvert (mens, graviditet). Har du tatt en test? Jeg har tatt 3, alle var neg.. Må bare vente og se:(

Skrevet

Er du fra Texas, forresten, bare lurte?

Skrevet

He he, jeg har også tatt 3 stk, og selvfølgelig var de negative. Ikke føler jeg at TR er på vei, og ikke føler jeg meg gravid. Hadde skikkelig symptomer første gang jeg var gravid, men nå er det ingen verdens ting. Men venter i spenning....

Skrevet

Nei, er skikkelig norsk men har bodd i Texas for noen år siden. Vil gjerne tilbake.

Skrevet

OK... Jeg er fra Florida, vi må holde kontakten framover, litt morsomt at du heter Texas og jeg heter USAmamma, lett å huske!

Skrevet

Ja, det er vi bare nødt til. Håper at vi kan flytte til 1.tri sammen.

Skrevet

Hadde vært veldig koselig... jeg roper deg opp om det skjer noe nytt og det må du også!

Skrevet

Det skal jeg helt klart gjøre. Kos deg fremover, og ikke tenk så mye på det å bli gravid, Det skjer når det skjer!

Skrevet

Jeg brukte hormonspiral før og hadde den i 4 år. Jeg fikk tilbake mensen veldig fort og syklusen ble i orden.

Skrevet

Det var godt å høre, Anonym. Da får jeg håpe det er like greit for meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...