Gå til innhold

Hvor mange dager igjen da damer????

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei ! Jeg har termin i dag, men ser dårlig ut for at noe skjer... Vel, får fortsette og vaske :-)

Skrevet

29!! dager igjen. Tiden renner fra meg her. Tida går mye fortere når man venter nr 2 ja. På denne tiden her med nr 1 var jeg fra meg av utolmodighet ;-)

Skrevet

40 dager igjen. Er visst høygravid idag jeg.....

Skrevet

eg ha 44 dagar igjen... Men håpe og tror kanskje at det skjer før... Ikkje enig i terminen nemlig...

Skrevet

Om 13 dager og 22timer får jeg se hvem hun er! Æhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :)

Skrevet

nå har jeg 61 dager igjen, godt å ha litt tid igjen skal pusse opp barnerom og sånn:)

Skrevet

30 dager til Gutten komme.....=)=)

Skrevet

18 dager her:).....kanskje på tide å pekke sykehusbagen...hihi

Skrevet

9 dager igjen her - spennende nå ...!!

Skrevet

10 dager igjen her :) og gleder meg til å bli ferdig

Skrevet

jeg har 58 dager igjen, men har så mye å gjøre at jeg synes det er helt ok. ikki av de mest effektive for tida, blir mange små-pauser på sofaen gitt!

Skrevet

37 dager på meg.... Synes dette går så utrolig tregt....

Skrevet

30 DAGER!!!!!!!!!!!!!

( Grugleder meg for hver dag som går.....)

Skrevet

Tjihi, jeg er så barnslig at jeg bevisst unngår å se etter når jeg logger meg inn...Så håper jeg det står et laavt tall neste gang jeg sjekker...Er jo faktisk i stand til å ta det hodet, ærlig talt, men prøver å unngå det:-)

Er så rar:-)

Skrevet

Har akkurat kommet over på 3. trimester. Tror det sto 86 dager igjen. Det virker kanskje som en evighet, men jeg regner med at tiden kommer til å flyyy avgårde, nå som skolen har startet igjen for de 2 største. Finværet ser dessuten ut til å være over for denne gang, og da står oppgavene i kø her inne i huset. Jeg har gardiner å skifte, hus å rundvaske, babyklær å ta vare på, julegaver å kjøpe (greit å ha det unnagjort litt tidlig i år...), og flere rom å ominnrede. Faktisk tror jeg det kan bli knapt med tid, før nurket melder sin ankomst...

Skrevet

har hele 68 dager igjen..til ul-termin... min egen termin er 14 dager før... hjelper ikke på at venninner begynner å få.. blir bare ennå lengere å vente..

kunne godt tenkt meg å fått nå, jeg, men er kanskje det beste at han blir litt lengere...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...