♥nonah♥ Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Sitter her på kontoret og skal skrive rapport fra de siste 6 måneders arbeide. Det burde jo egentlig gå greit, men jeg får ikke samlet hodet. Blir sittende og surfe - hehe- på Bim.. Noen andre som ikke egentlig har noe problem med selve jobben, men bare hode er på ferie?? Ha en fortsatt fin dag!
Rut Bram Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Å ja! Skjønner godt hva du mener. Har under to uker igjen å jobbe, og det er bare sååååå vanskelig å motivere seg. Har egne prosjekt som ikke trenger å avsluttes en gang, og det virker ikke som folk rundt meg forventer at jeg skal klare å gjøre så mye heller... så her blir det MYE surfing!!
♥nonah♥ Skrevet 5. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2006 Heeldig du er da! Jeg har 5 uker igjen til permisjonen starter. Sitter å tenker på om jeg skal dekorere veggen på barne rommet eller ikke i dag. Er det tidlig? Tenk om noe skjer.. Jobb tanker er underlig, mye tid til å fundere;)
snøbaby Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 Blir nok litt slik her også...bare jeg blir ferdig med prosjektet før jeg skal ut i permisjon....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå