Lille Pilt Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Kjære Nina, Jeg har fulgt deg og dine i det vanskelige valget og sorgen dere er midt oppe i. Det har vært utrolig sterkt, og en virkelig tankevekker for oss alle. Og det som slår meg gang på gang, er at du er et utrolig flott menneske!! Så sterk, så tapper, så kjærlig... Clara er heldig som har deg som mamma, Nina. Hun vet at du har valgt det beste for henne, og hun har det godt der hun er blant alle småenglene. Fred over Claras minne. Stor klem fra Kari - tenker mye på dere....
Prøver igjen :-) Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Hei Kari Tusen takk for gode ord og varme tanker. Det er veldig godt å få dette i en vanskelig tid som dette. Om jeg er sterk og tapper vet jeg ikke helt, men livet er komplisert og jeg prøver å gjøre det beste ut av situasjonen. Har en sønn på 9 år som også er fryktelig lei seg, så jeg må jo prøve så godt jeg kan å være sterk for han. Det som er så fint med barn er at de på en måte hopper inn og ut av sorgen....i dag kl 0900 ringte lærerinna hans til meg og sa at han var veldig lei seg og gråt på skolen. Hun ville kjøre han hjem. Men da hun hadde snakket med meg og gikk tilbake til klassen, hadde ting snudd seg og han lo og var mer glad. Det er godt at barn har denne evnen. Jeg håper du får et flott svangerskap og ønsker deg all lykke fremover. Og en ting til: Grip dagen! Stoooor klem fra Nina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå