Gå til innhold

seriøst. tror babyen min er DØD!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld forsvant plutselig alle spark i magen, jeg har ligget i mange timer i strekk i natt og dunket borti magen...ingen reaksjon, pleier alltid få et spark tilbake når jeg dunker i magen!

ser at magen har den akkurat samme formen som den hadde i går...det tyder på at babyen ikke har skiftet stilling heller, da er hun vel død?

har vært mye bekymret i dette svangerskapet og vært mange ganger oppe på sykehuset...

tenk hvis ungen min er død, og jeg er i uke 34 !!

herregud....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har slike tanker reiser du med en gang opp til sykehuset. Med EN gang!!!!

Skrevet

tror du kan ta det helt med ro....det er vanlig at de sparker mindre når det begynner å bli trangere om plassen.....

berta i magen min sparker heller ikke så mye lenger....og er skjeldent at jeg får respons om jeg dunker i magen....det gjorde jeg hele tiden før....

om du blir mer betrygget så ring legen din å få komme å sjekke hjertelyd:)

mange beroligende klemmer til deg!

Skrevet

Ta kontakt med legen/ jordmor du, så de får sjekket at alt er i orden. Du kan jo ikke gå rundt med den frykten.

Klemmer

Skrevet

Ring sykehuset så du kan få kommet ned og hørt hjertelyden. Da slipper du å være så redd. Det er veldig vondt å bekymre seg sånn.

Jeg er i uke 36, og det er heller ikke alltid like mye liv hos meg. Men det tror jeg har med plassmangel å gjøre, pluss at babyen sover jo litt av og til. Dette ordner seg helt sikkert, det skulle ikke forundre meg om du kjenner mer liv utover dagen, f.eks. etter at du har spist og beveget deg litt.

Skrevet

har sist alt mulig...banan..isklumper..slikkepinne og mat i går..

ingenting nytter, tror ikke jeg har dårlig plass, magen er ikke så veldig stor.

men ringte netopp...dra opp en tur...

er redd.

Skrevet

Lykke til, vennen. Dette ordner seg helt sikkert. Vil gjerne høre hvordan det går med deg. Stell pent med deg selv når du kommer hjem igjen.

Skrevet

Lykke til, alt er nok helt i orden skal du se. Jeg hadde det slik da jeg var gravid sist, og dro livredd inn på KK. Hadde da ikke kjent liv på et døgn. I det jeg havnet på benken og jordmor skulle finne frem ul-apparatet, gikk magen amokk...Peter sparket som han aldri hadde gjort før! Jordmor sa da at det var helt vanlig at det ble slik, fordi mors stress og frykt gjerne "smitter over" på baby, og gjør den roligere..

Skrevet

Forstår godt at du er redd vennen.

Lykke til, håper alt viser seg å være i orden.

Skrevet

Om du drikker et glass iskald saft, jucie, brus el. l. fort, får man som regel en reaksjon etter ca. 30 min. Gjør du ikke det prøv en gang til. Skjer det fortsatt ikke noe ringer du føden.

Skrevet

Hvordan gikk det med deg?

hÅPER DET GIKK FINT!!!

Skrevet

Drikk/spis sukkerholdig.cola,sjokolade etc.og se om det blir annerledes. Har selv vært nervøs og da har dette "fått igang" babyen igjen. Funker ikke dette må du ringe jordmor og få komme til henne el.lege.

Det går nok bra skal du se,lykke til!

Skrevet

hvordan går det, er du kommet tilbake?

Er slik noen ganger..

krysser fingrene for deg

Skrevet

Håper vi får høre fra deg når du kommer hjem og at alt står bra til med den lille i magen! Krysser fingrene for dere og sender mange gode tanker.

Skrevet

da var jeg kommet meg hjem fra føden.

babyen levde den...hjerteslagene var iallefall fine.

men den sparker fortsatt lite, er vel pga plass mangel da.

takk for støtten,

Skrevet

Det var kjekt å høre!!!!! Lykke til videre :o)

Skrevet

For en lettelse det var :-) Lykke til med resten av svangerskapet!

Skrevet

Så godt at alt var bra..Det er ikke noe greit å gå å være redd.Greit å ringe en gang for mye enn engang for lite :0)

Lykke til videre i svangerskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...