Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Tenk - 10 dager siden hun ble født, lille gulljenta mi =) Utrolig hvor fort tida går! Hun er SÅ snill, og jeg ville bare si ti ldere som fortsatt går og venter- GLED DERE!!! Det er verdt å være lei på slutten og det er verdt å ha det vondt under fødselen - verdens beste premie får vi alle sammen til slutt - nemlig vårt eget lille barn på armen! Klemmer fra ei lykkelig og stolt tobarnsmor =)
Gjest Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Heihei. Godt med noen påminnelser om hva som venter på slutten av dette slitet:) Blir litt vanskeligere å tenke at "nå gidder jeg ikke mer" da.. Grattis.
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 Gratulerer da..) Jeg er 10 dager over idag jeg da...begynner å tro at hun tenkt å bli inne i varmen...
Ceciliany Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 Hei hvor tiden flyr! Og gratulerer så mye! Var det ikke du som tok "overdose" med bringebærbladkapsler? Hvor langt var du på vei da, og hadde det noen virkning? Begynner å bli veldig lei selv nå... 37 + 5 i dag...
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 Hihi, ja smør det inn du... går her og venter på min ennå Tiden går fort etterpå, men jammen er ikke hver dag som en evighet når man går og venter.... Har begynt på ny nedtelling - nå teller jeg antall dager til max overtid På denne tiden om 14 dager håper jeg å bli satt i gang iallfall.. To dager over termin i dag. Men det forventet jeg jo. Godt å høre at alt er bra med deg og familien. Tenk at det virkelig var en jente der inne Jeg tror fremdeles ikke 100% på det, selv om de sa det samme forrige uke på ekstra UL. Og din lille frøken som skulle bli så stor da Nå ser det ut til at min blir godt over 4 kg.. Kos dere så mye i det nydelige høstværet. Klem
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 5. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 5. september 2006 Jo, det var meg =D Vet ikke om det hadde noen effekt akkurat - tok vel den overdosen ca 1 uke før jeg fødte, og fortsatte med litt høy dose frem til da. Hadde to dager med skikkelig storrengjøring også 2 dager før fødselen satte i gang! Lykke til - snart har du babyen din i armene dine - og alt strev er det da verdt - det skal jeg love deg =) Klem,
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 5. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 5. september 2006 Er innom her av og til (når jeg får tid!!!) for å se åssen det går med deg og alle de andre jeg har fulgt her. SPennend etider for deg da - håper ikke du må gå i 14 dager til da!!! Skal krysse fingrer og tær på at det skjer noe før det. Lisa si mamma fikk sin lille gutt i dag i 12tida =) Tror det ble noen dager før termin på henne også da, om ikke jeg tar heeeelt feil. Ønsker deg masse lykke til når hun setter inn nådestøtet, Yenni - er nok ikke lenge igjen nå =) God klem til deg fra meg =)
mensana Skrevet 5. september 2006 #8 Skrevet 5. september 2006 - og om et øyeblikk er hun 10 ÅR!! Tiden går virkelig fort etter man har fått barn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå