Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Jeg kommer tilbake hit, jeg, etter laang sommerferie. Startvekt: 81,7 (tror jeg, lenge siden) Vekt idag: 79,1 kg. Husker ikke hva den var sist jeg rapporterte her, men har ikke vært flink i sommer, så nå starter jeg omigjen med friskt mot. Målet mitt er 68 kg. Lykke til dere andre!! Gyda...
Finansen Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 I forrige uke var jeg ganske flink *klapper meg selv på skulderen* Jeg trente på min tight trainer hver dag- 30 mins hver gang. Så har jeg ikke sspist noe godis og drukket brus. Kastet i meg resten av en is på fredag. Var helt desperat, satt på sengekanten skjult fra resten av familien og hev det i meg- følte jeg gjorde noe ulovlig;) Spiste litt vel mye kake hos svigermot på lørdag og en stor og deilig pizza fra pizzabua på søndag. Så jeg har syndet litt i matveien, men det var kun i helgen jeg skeiet ut. Forrige uke: 66.5 I dag: 65.4 Mål: å se 62 tallet, eller evt ren 62.
Gummelillan Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 Ja, da melder jeg meg inn hos dere! Startvekt/vekt i dag: 77 kg Målet mitt er 65-67 kg. Fødte en liten tulle i slutten av april og har da tydeligvis gått ned 18 kilo allerede, men siden sommeren har jeg tydeligvis ikke gått ned et gram. Kanskje ikke rart for med fullamming spiser jeg jo som en hest for tiden ;-) Kommer nok til å fortsette med det en god stund til enda, men har tenkt å kutte ut alt unødig godter og få trent litt. Det kommer nok derfor til å ta litt tid så jeg antar at dere vil høre fra meg i maaaange tirsdager fremover. Lykke til alle sammen!
gutte mamma Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 Huff... her går det feil vei. Trente 4 ganger forige uke, og er flink med kostholdet.... Forige uke 76,9 i dag 77,3..... Hadde tidligere et innlegg der jeg var så fornøyd med at vekta var på vei ned......, men der tok jeg feil.
ekenit Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 måler du cm også da gutte mamma? det må du igså. Hus muskler veier mer en fett, og siden du har trent massse er det nok dette som har skjedd. Husk å drikke masse vann etter trening! MEN: Jeg har hatt en slapp uke i påvente av neste ukes grethe roede kurs. Dvs jeg har så vidt begynt å spise litt grete roede-aktig og trent sånn akkurqat passe, i form av trilleturer. Så forventningene var ikke akkurat enorme da jeg gikk på vekten. Men jammen meg hadde jeg ikke gått ned 1,5kg. Jubelen stod høyt i taket. Knaksje kroppen min trengte litt avslappings, og at jeg har tynt den for hardt (siden jeg ikke har gått ned ett gram på over en mnd). Så dagens moral jenter må være det at om vekten står stille, og dere gjøre alt og mere til for at den skal gå ned, ta en ukes ferie! Det har funket på meg i alleffall 2 ganger. Men pass på at det ikkke blir en eneste lang ferie da, hehe. Startvekt 85 Sist uke 74,5 Nå 73' mål 65 eller mindre. Lykke til til dere alle i uken som kommer.
To gutter + spire Skrevet 5. september 2006 #6 Skrevet 5. september 2006 Hei ! Jeg sitter her å venter på mensen - som aldri kommer ! blir jo helt stressa - har tatt test så jeg er ikke gravid - men tenker hele tiden TENK OM TENK OM ..jeg må for all del ikke bli gravid før etter bryllupet (mai 2007) og jeg er så stressa.. Den har jo ikke vært helt regelmessig, men jeg tenker på det hele tiden. Har mensmurringer men ingenting skjer ....Har ikke lyst å veie meg for jeg veier alltid mer før mensen. Huff blir i så dårlig humør av å gå å vente slik... må bare syte litt ..sorry ! Ellers erjeg flink med maten og treningen , men disse tankene opptar meg for mye for tiden! Herlighet- dette høres sikkert litt teit ut..men måtte bare få det ut ! Snakkes neste uke da! kommer sterkere tilbake da !
Lotta78 Skrevet 5. september 2006 #7 Skrevet 5. september 2006 Hei! Føler meg som en oppblåst hval her jeg sitter, tror det er mensen som lurer like rundt hjørnet... Men har nå likevel gått ned 100 gr, og i løpet av den siste uka har jeg absolutt ikke vært så flink som jeg burde, trent for lite, og spist for uregelmessig. Faste matrutiner er nok det som er alfa omega for meg, ellers spiser jeg altfor mye når jeg er helt skrubbsulten, da mister jeg alt av selvkontroll, hehe. Jaujau, vekta var og er: Start: 83 kg I dag: 77 kg Så, legger inn litt mer innsats denne uka, og håper på bra resultater til neste uke:) Lykke til til dere også jenter, vi er flinke!
Superhappy Skrevet 5. september 2006 #8 Skrevet 5. september 2006 Så var det tirsdag igjen da Startvekt (15.08) 77,5 Forrige uke 76 Idag 76 11 kilo igjen så er jeg nede i 65 som er målet. 70 er første delmål. Har trent endel men fest på fredag og endel mat og digg i helgen er vel kanskje grunnen til at vekten står stille.......
MAJA-67 Skrevet 5. september 2006 #9 Skrevet 5. september 2006 Hei igjent, jenter! Har ikke vært så veldig flink med maten denne uka, men har trent bra. Startvekt: 65 Forrige uke: 63,5 Denne uke: 62,7 Mål: 55 Det går saaakte, men sikkert fremover. Trenger nye bukser, men håper å gå ned litt til først... Ha en fin uke, alle sammen- snakkes til uka.
Cajsa Skrevet 5. september 2006 #10 Skrevet 5. september 2006 Gratulerer alle sammen. Ser ut som om det går rette veien for oss. Startvekten tror jeg var 77 kg + litt til Forrige uke: 75,6 Denne uke: 74,8 Målet mitt er 67, Jeg har forbannet meg på å ikke kjøpe nye bukser før jeg er inne i den gamle buksestørrelsen min, og nå har jeg innsett at det kanskje blir rett før jul...
lille frøken heffalomp Skrevet 6. september 2006 #11 Skrevet 6. september 2006 hei Jenter Da var det veiedag igjen... startvekt 83 forrige uke 75,2 idag 74,6 er nå i min sjette uke med streng diett og litt trening (skulle helst vært litt mer trening da...men tiden er for knapp med to små) og det ser jo ut til at det virker. skal ikke gå ned mer enn en kilo i uken da må jeg spise mer, ellers går det ut over muskelmassen, og kommer på igjen så fort jeg er ferdig med dietten. fortsett å stå på alle sammen...dette klarer vi :-)
Gjest Skrevet 6. september 2006 #12 Skrevet 6. september 2006 Heisann! Glemte å skrive igår ;-). Litt sliten for tida kan du si! Lite søvn å få når Bram driver og snur døgnet.. Men men: Startvekt: 77,7 Forrige uke: 71,8 Denne uken: 71,3 Mål: 62 Har spist masse usunt denne uka, men har også begynt trene yoga og pilates på sats. Har gangsperr i hele kroppen, men det funker visst! Neste mål får vel være å komme meg under 70 kilo.
tina-b Skrevet 6. september 2006 #13 Skrevet 6. september 2006 Hei, alle sammen! Glemte helt å melde inn i går jeg.. Går unna med baby, jobb og trening.. Start vekt 75 Vekt i dag 58 blanke Så neste uke veier jeg 57 håper jeg! Ønsker dere en flott uke!
libro2 Skrevet 6. september 2006 #14 Skrevet 6. september 2006 Hei allesammen.. Må først si at dere har jo vært kjempe flinke, vær stolt av dere selv... Så min uke... Jeg har oppdaget at til tross for at jeg har 3 kg igjen til jeg er der jeg vil være så er jeg blitt alt for tynn i beina og rompa er nesten borte.. Så nå har jeg egentli helt pause i påvente av at det skal starte opp spinning her.. Men uansett, slik ble det: startvekt: 78,8 kg forrige uke: 69,1 kg denne uken: 69,4 kg Er fornøyd så lenge ikke jeg går over 70 i gjenn. skal holde det stabilt.. Vi høres om ei uke
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 6. september 2006 #15 Skrevet 6. september 2006 Hei jenter =) Sliter virkelig med kostholdet nå gitt - er inne i min 6 uke. Hatt betennelse i kneet og flere urinveisinfeksjoner, så jeg har ikke fått trent eller gått noe særlig trilleturer... Nå har det imidlertid gått tilbake, men motivasjonen for å begynne å trene igjen er lik NULL =( Her en dag da jeg skulle handle, kjøpte jeg meg en pose taffelstiks, jeg bare MÅTTE ha det!!! Satt i bilen før jeg kjørte hjem og "stappa" i meg. Sambo prøver å motivere meg og han har slutta å kjøpe inn snop til oss "bare i helgene" sier han... Ååååååhhhh - jeg vet det, skulle aldri ha gjort det, følte det som om jeg gjorde noe svært ulovlig og kikket rundt meg når jeg satt i bilen i tilfelle jeg skulle bli "tatt"... kastet kvitteringen så ikke sambo skulle se at jeg hadde kjøpt meg potetgull og spist det opp i bilen. Han hadde kalt meg "syk"!!! Hadde kjempedårlig samvittighet etterpå, kommer aldri til å gjøre det igjen... Vel, her er mine mål denne uken: Startvekt: 65,0 Forrige: 61,2 I dag: 60,4 (stoler ikke helt på det, for jeg måtte ta vanndrivende på morgenen i dag pga mye vann i kroppen, så det har jo tatt en god del vann, tror heller at vekta er den samme, eller kanskje jeg til og med har gått opp. Får se an i morgen og veie meg da...) Masse lykke, lykke til alle dere andre. Dere er kjempeflinke!!! Klem fra
mamma sin kompis Skrevet 7. september 2006 #16 Skrevet 7. september 2006 Endelig på nett!! Trodde jeg skulle bli gal disse dagene da den har hvert nede. Jaja...Så over til hvordan det har gått med meg Har hvert helt uten overskudd og energi. Så jeg har begynt med ginseng rød. Sikkert kroppen som reagerer på at jeg har tatt av kilo. + mensen har kommet med sine hormoner....Uff!! Og søt hungeren er kommet ekstremt tilbake, Så det lønner seg ikke å ha noe i huset...blir fort tomt da. Har trent veldig lite, ikke gått turer heller. Men har begynt igjen denn uken.... Start: 84 kg Forrige: 73 kg Nå tirsdag: 73 kg veide meg i dag torsdag: 72,3 kg tihi Lykke til videre alle sammen - dere er flinke - stå på!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå