Gå til innhold

Er det noe galt med Babywatcheren min?

Anbefalte innlegg

Nå har jeg prøvd min bruktkjøpte Babywatcher et par ganger, og registrerer forskjellige tall i displayet, men de står der aldri særlig lenge. Jeg får fram 70-90, og regner med at det er mine egne hjerteslag, og jeg får fram 120-140 og regner med at det er fosteret. Men tallene forsvinner etter noen få sekunder...

Skal det være sånn?

Dessuten forstår jeg ikke helt hvilket hjerte i displayet som er det største. Er det det doble hjertet eller er det det helt svarte?

Jeg er 13+3 og har bakoverliggende livmor, så det er kanskje tidlig å høre stabile hjerteslag. For nå hører jeg bare masse støy.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6197677-er-det-noe-galt-med-babywatcheren-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du er rundt den tida så er det best å finne lyden rett ved skambeinet ditt - jeg er 25 +3 og finner den nå litt over skambeinet og litt på sida.

Du skal se etter det doble hjertet da er den på maksimalt. Men det er vanlig at tallene forsvinner og kommer tilbake. Det er vanlig at hjerteslagene veksler - den stabiliserer seg ikke 100 %. Hjertelyden høres ut som en hest i full galopp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...