Gå til innhold

Nå har jeg bestilt pappa-gave :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk inn på BitteLilleVennen.com og bestilte en svart og en hvit sjørøversmokk, samt to smokkebånd - en med sjørøvermotiv og en med flammemotiv.... det blir nok stas til pappa'n når han skal ta med lilleknøttet på tur tenker jeg :D Må jo ha en motvekt til alt det rosa også .... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, morro! -Må vel se til å få kjøpt noe til gubben jeg også! (Lurer litt på å lage body m. trykk! hehe)

c",)

Skrevet

hvor får en gjort sånt da? Hadde jo vært kjempestas med en customized body også :)

Skrevet

Jeg skal lage selv! c",) (Kjøper "strykepåark" på Clas Olson, printer ut ting jeg har laget i Word (og speilvendt!!!!!!!!!!!!!!!!!) , for så å stryke det på! LEtt og morro hobby for mor! hehehehehehe (Og genial gave til venner ol. som har småttiser)

c",)

Skrevet

Så du fikk tak i noe flammelakkert? Glimrende.. Tenkte på deg da jeg så dem:)

Skrevet

det var jo egentlig genialt!!! Koster jo en veldig liten penge for sånne 2/3-pakk med hvite bodyer på f.eks H&M.... tusen takk for tips!

Da blir det flammelakkert body, SpongeBob!!! hihi :)

Skrevet

Minn meg på det trikset der når jeg kommer hjem, da? Teflonhjernen min holder jo ikke en hel uke...

Skrevet

hehe, will do :)

selv om det er teflon her i gården også forøvrig... jeg er sørpe forkjøla, hodet er fullt av bomull, nesa og øynene renner, jeg føler meg ganske enkelt helt rævva. Og det er ikke bare å stikke hjem en dag for å forbedre formen heller, siden jeg ikke bor hjemme, men på sofaen til søs..... blæh :( Men dette er siste uka med 100%!!!

Skrevet

Tøffe tips begge deler:)

Skrevet

Bare hyggelig å dele morsomme tips!!!!!!!!!!!

c",)

Skrevet

Kom gjerne med fler hvis du har!

Ble forresten jaga hjem fra jobb idag fordi jeg er syk... så jeg har ikke kommet lenger med underskriftskampanjen heller. Men det blir, det blir!

Skrevet

God bedring! Må du komme deg i form igjen snart - du har jo ikke tid til å være sjuk mens du skal nyte hver dag av dette svangerskapet:)

Skrevet

nei det var det jeg tenkte også... dessuten var det innmari dårlig timing - kan nesten ikke reise helt hjem på en tirdag, jeg gidder ikke å reise inn til byen hvis jeg blir frisk til fredag liksom. Og det er så sykt mye å gjøre på jobb at jeg kan ikke være borte heller. Da risikerer jeg at personalsjefen stikker kjepper i hjulene for kontraktsforlengelsen.... så jeg må nok ligge på sofaen til søs idag og imorra og bli frisk og rask til torsdag tenker jeg :)

Skrevet

Nei, skikkelig upraktisk det der. Har sett at du har det travelt på jobb, du har jo falt ut av "nye innlegg"-listen på mest aktive brukere, og er langt nede på "flest svar"-listen - blir du ikke litt skremt over denne utviklingen? Jeg mener, hva skal du da gjøre når du endelig går ut i permisjon? Da kommer du jo ikke til å ha _noen_ venner her inne??? bare kødder, jeg er jo fortsatt på jobb da og vil vel bruke alt for mye av arbeidsdagen på å sludre med deg og andre likesinnede...

Skrevet

puh - nå skremte du meg nesten her!!! hehehe :)

Ser forresten ut som jeg går ut i permisjon rundt 1.november. Eller 8. november. Dvs jeg "mister" kun 5 uker av permisjonen min!!! Jeg er kanskje litt dårlig til å forklare, men vi må jo ut i permisjon 3 uker før termin uansett, de ukene får vi ikke igjen på andre sida av termin. Men vi KAN ta ut permisjon fra 12 uker før termin - men om vi gjør det mister vi de ukene, de blir trukket fra på slutten av permisjonen. I mitt tilfelle må jeg nesten ta ut permisjon tidlig, siden jeg ikke har mulighet til å gå 100% sykemeldt etter kontraktsslutt, og ikke får ei krone i arbeidsledighetspenger. Men som det ser ut nå så går det ganske greit likevel :)

Så fra november av skal jeg nok karre meg oppover på listene igjen, don't you worry darling!!! hihi :)

Skrevet

Du håper vel såvidt jeg husker på jobb fra skolestart 2007 uansett, så det virker jo som det går seg til? Og så har vi jo diskutert juleforberedelser, da... Går ut i permisjon lillejulaften, ser det ut som, så rekker ikke mye ekstra, men leter nå etter hobbytriks (som denne tråden jeg har kapret nå) til tiden etterpå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...