Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #1 Del Skrevet 5. september 2006 Thea Nathalie-noen meninger?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. september 2006 #2 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg er veldig glad i Nathalie, men ikke så glad i kombinasjonen Thea Nathalie, selv om det går helt greit. Ville valgt Thea Olivia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #3 Del Skrevet 5. september 2006 Må nesten si meg enig med Yepa. Nathalie er et fint navn, men Olivia passer liksom bedre sammen med Thea:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. september 2006 #4 Del Skrevet 5. september 2006 Thea Nathalie syns jeg var kjeeempe fint jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 5. september 2006 #5 Del Skrevet 5. september 2006 Thea Olivia : ) Jeg liker ikke Nathalie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaen til Alvin Skrevet 5. september 2006 #6 Del Skrevet 5. september 2006 Enig med Bjørgine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymmammatil3 Skrevet 5. september 2006 #7 Del Skrevet 5. september 2006 Thea Olivia! Olivia er sååå fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. september 2006 #8 Del Skrevet 5. september 2006 Thea Olivia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #9 Del Skrevet 5. september 2006 Thea Olivia! Liker det best. Nathalie er litt vanlig, men Thea Nathalie er absolutt fint det også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alba44 Skrevet 5. september 2006 #10 Del Skrevet 5. september 2006 Thea Olivia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #11 Del Skrevet 6. september 2006 Thea Olivia. Liker ikke Nathalie. Synes Thea også er litt oppbrukt, så aller helst håper jeg du velger bare Olivia Olivia er flott!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #12 Del Skrevet 6. september 2006 Olivia!! Men ikke hvis etternavnet er på M eller R. Da blir initialene TOM eller TOR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå