Anquor Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 skulle ha IKM idag, men ingen tegn til mensen what so ever! ingen murringen eller noen ting (utenom ei kvise i panna) hehe Tok test idag tidlig, en sånn av typen sticks og den var negativ, kan det vere at de ikke er like pålitelige, burde jeg kjøpe en annen test kanskje? for jeg kan jo kanskje fortsatt ver gravid, kan jeg ikke?
susse Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Selvfølgelig kan du være gravid men det er forsåvidt like stor mulighet for at mensen rett og slett er en smule sein. Men krysser selvfølgelig fingrene for det første. Vent (om du klarer) mot slutten av uken og hvis mensen fortsatt ikke har kommet kan du jo ta en ny test. Lykke til
Anquor Skrevet 4. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2006 ja men det er så lenge å vente hehehe prøve å finne på noe heletiden så dagene skal gå fort hehe... shoppe runde i morgen da, de er jo altid arti!
susse Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 Vet det er fryktelig vanskelig å vente. Jeg skulle helst ha vist hvordan det har gått rett etter at vi har sex. Er blant de som sliter så jeg kan vel si at jeg begynner å bli vant til å vente. Men selv jeg synes dagene går fryktelig seint hvis det går lenger tid en det skal. Krysser fingerene for deg. Håper dagene går fort.
Anquor Skrevet 4. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2006 jo takk ja med dagen teknologi so burde de virkeli komme med noe som kan gi oss et resultat mye fortere!! må vere kjipt å vere sliter, har ikke kommet i den kategorien ennå, er vel knapt en prøve, heller en det som skjer det skjer men jeg har vel blitt litt ivri den siste uken, alt for nysjerri og håpefull, for desto mer jeg tenker på det, desto mer vil jeg
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 5. september 2006 #6 Skrevet 5. september 2006 Hvis ikm var igår kan du nok trygt ta en ny test idag, og dersom den også er negativ så er nok sannsynligheten for at du er gravid liten... Da bør du vente i en uke før du tar test nr tre - dersom tr ikke kommer i mellomtida.. Men test igjen idag du!! Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå