Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #1 Del Skrevet 4. september 2006 Da min mann og jeg er opprinnelig fra russland men snakker flytende norsk og har bodd her hele livet omtrent, har en gutt eller jente i magen som kommer når som helst. Og vi vil ha noe russisk til enten jente eller gutt. Vi ville bare høre om dere synes disse navnene var noe fine. Dimitri Nikolaj Anastasia Natascha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. september 2006 #2 Del Skrevet 4. september 2006 Liker både Dimitri og Nikolaj jeg Men jentenavnene er jeg ikke like sikker på, synes kanskje de blir litt for sukkersøte. Men det er jo heldigvis bare min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #3 Del Skrevet 5. september 2006 Liker både Dimitri og Nikolaj. Av jentenavnene synes jeg Natascha er finest, selv om jeg synes det ser best ut dersom dere dropper c'en, og skriver Natasha i stedet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. september 2006 #4 Del Skrevet 5. september 2006 Hei Dimitri er fint. Lett å skrive og uttale på norsk. Nikolaj fungerer også bra, vel ville skrevet det Nikolai eller Nikolay. Å skrive med -j er veldig uvanlig i Norge. Jentenavnene er jeg ikke like overbevist om. Hva med Anja/Anya? Det er et kjempefint navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #5 Del Skrevet 5. september 2006 Nikolaj er fint med j på slutten. Ikke prøv å fornorsk det med å bruke i eller y. Natascha er ikke så fint (en kleesbutikk-kjede), men Anastasia er ganske fint. MEN dersom jeg hadde lest navnet Anastasia og ikke visst at det var pga det var russisk hadde jeg kanskje tenkt på sangeren Anastasia..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 5. september 2006 #6 Del Skrevet 5. september 2006 Dmitri er fint, Nikolaj er jo vanlig i norge, med ulike stavemåter. Syns Anastasia og Natascha er litt jålete, liker bedre Anna/Anoushka. Ellers er Vera et av mine russiske favorittnavn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilah Skrevet 6. september 2006 #7 Del Skrevet 6. september 2006 Ksenia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #8 Del Skrevet 6. september 2006 Tusen takk for mange svar, hvis jeg har en gutt i magen så blir han nok å hete Dimitri men kallenavn blir da Dima . Hvis jente er vi veldig usikre enda, men vi liker både Natascha (med C) Og Anya.. Ksenia heter jeg selv så det blir det nok ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilah Skrevet 6. september 2006 #9 Del Skrevet 6. september 2006 Så morro at jeg skrev hva du heter! Syns nemlig det navnet er veldig fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #10 Del Skrevet 6. september 2006 Hehe tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. september 2006 #11 Del Skrevet 6. september 2006 Sergej? Vladimir? igor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #12 Del Skrevet 6. september 2006 Igor er kjempefint synes vi! Så er det dette her igjen, pappa heter Sergej , hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilah Skrevet 7. september 2006 #13 Del Skrevet 7. september 2006 Ivan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #14 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg har en venninne som er russisk, hun heter Natasja men blir bare kalt for Dashaa.. Ivan er et navn som jeg syntes er kjempefint! Og Viktoria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #15 Del Skrevet 7. september 2006 og irina er fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå