Sunniva- og Majamamma Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Lille mini går helt bananas der inne, og jeg mener ikke bare at det er MYE liv - men magen bølger som om det var tre som sloss der inne - og sånn er det hver dag, 3-4 ganger daglig. Hun sparker meg i blæra, i ryggraden, i magesekken - og i dag kasta jeg opp etter et sånt spark. Blir uvel og klarer ikke snakke mens hun holder på som verst, og i går trodde jeg seriøst at hun hadde kramper eller noe. Mista faktisk kaffekoppen her en dag, fordi jeg hadde albuen mot magen av gammel vane - før hun sendte et kjempespark og koppen flaksa avgårde. Min første baby var ALDRI sånn, kjente knapt sparkene og max en gang om dagen. Nå sitter jeg her, kvalm og uggen, med en mage som i en halvtime har hoppet i alle retninger - og begynner å lure på om det er noe galt med henne der inne? Noen som har hørt at babyer kan sparke for mye? Er litt smånervøs her nå....
Soon2B FØDEKLAR Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Her er det full rulle fra morgen til kveld. Søstra mi som har tre barn, har aldri kjennt så mye liv i en mage før og da har hun ikke kjennt mens det står på som værst. Var oxo redd det skulle være noe galt en stund, men de sier vi bare skal være glad det er liv der.... For å være helt ærlig, syns jeg det kan bli litt i meste laget til tider... Vet man ikke skal si sånn, men det er jo slitsomt, jo.... -og vondt ikke minst. Av og til treffer ha et eller annet som bare setter meg helt ut!!!
Ferdig Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 Sånn har jeg det også! Er i uke 35 og det er helt VILT med liv i magen. Lurte på om jeg skulle spørre her inne... så dumper jeg bort i ditt innlegg, som om jeg skulle skrevet det selv. Jeg begynner å grine enkelte ganger, fordi det gjør så sinnsykt vondt. Jeg er redd barnet er på vei ut av og til - og da mener jeg ikke den riktige veien... he, he.. Tror nå likevel det er bedre å kjenne mer liv enn for lite liv... Kanskje vi får noen aktive barn:-D Lykke til videre
Gjest Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 Det er slik jeg har det hver eneste natt.Ungen er helt rabiat inne i magen min.Har så vondty at tårene presser på og jeg er kjempe kvalm.Han kan holde på i timesvis.Det er helt grusomt.Pleier å starte spetakkelet fra ca kl 23 til klokka 03 hver natt.Er døds sliten :0(
lykkeligmed3 Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 Det er helt normalt, det er akurat likt her også. Blir ikke kvalm av det da, men du verden for noen spark jeg får til tider. Har holdt på å kjøre av veien flere ganger. Hadde det likt forrige gang også og han var veldig rolig når han kom ut. Tror han hadde for liten plass der inne, var nesten 5 Kg når han ble født.
lana<3 Skrevet 5. september 2006 #6 Skrevet 5. september 2006 føler med deg...har en slik baby selv..legen må holde henne fast hver gang han skal ta hjerteyden på henne...og på føden sparker hun vekk målerne hver gang de skal måle hjertelyden så de må inn og ordne flere ganger..ribbeina mine er så såre på høyre siden at jeg klarer ikke sitte engang...kan heller ikke kose med magen for da tar hun heeeelt av..magen bølger av bevegelser og bein og armer stikker hun ut hele veien..nei det er ikke behagelig..og de på føden bare ler av henne...ctg papirene er svarte av spark bortover....
Sunniva- og Majamamma Skrevet 5. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 5. september 2006 TAKK for svar, damer - godt at det ikke bare er her det går unna..... Holdt på å kjøre av veien i dag, da hun fikk en av sine raptuser. Hun var forresten umulig å måle femur m.m. på ordinær UL, måtte tilbake flere ganger fordi hun var så urolig. Spent på om hun fortsetter etter at hun kommer ut.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå