Dingeling Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Hei og hå.. foreløbig vet vi ikke om d blir en jente eller gutt,selv om jeg har sterk jentefølelse. hva slags følelse nå d er? hehe! men er d noen som har forslag til både jente og guttenavn som høres bra ut både i Norge og Iran?? vi vil ikke ha noe typisk norsk som kristin og Lise eller typisk iransk som muhammed,Reza eller noe i den duren.. så dette kan bli vanskelig,gett. med den førstefødte så hadde vi kun et jentenavn og d ble en jente,men nå er vi liksom helt blanke.. enten liker ikke han mine forslag eller så er d motsatt.. SUKK! lett skal d ikke være,nei..
KMB Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Navn i det gamle testamentet er jo opprinnelig fra det området. Jeg tenker på navn som Eva, Rut, Rakel, Maria osv. De vil antageligvis ha en annen variant av navnene der, men de gjør jo ingenting. Datteren min er helt fortrolig med at de sier navnet hennes på en annen måte i Italia enn i Norge.
Dingeling Skrevet 5. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2006 jeg liker Chantell og Angelica,blandt mange andre men d liker ikke gubben igjen.. datteren vår liker Pernille og d liker ikke vi .. PUH! vi har et guttenavn og d er Rudi mens dattern vår vil ha Ruben.. tror denne ungen kommer til å være navneløs d første halvåret.. hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå