Gjest Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 er det farlig?? aner ikke hvorfor jeg har fått det,men men.. ikke andre tegn til noe,annet enn mye utflod.men det sier di vise er normalt..
Soon2B FØDEKLAR Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 kan det være at du lekker fostervann? hvis du gjør det, kan du få feber.
Gjest Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 tanken har vært der lenge,men jm sier nei...mener det er utflod.var på vekstkontroll i uke 35,og da sa di ingenting om lite fostervann.men iløpet av en dag er det mye som kommer i bindet ja.for å si det sånn. må vel ta det opp igjen til onsdag.
Soon2B FØDEKLAR Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 det ville jeg gjort, ja. kanskje ta en telefon i morgen?
Gjest Skrevet 4. september 2006 #5 Skrevet 4. september 2006 ja,skal se hvordan jeg er da.nå føler jeg meg nesten normal,men det er etter å ha tatt paraset..noe er det hele tiden,off.
Soon2B FØDEKLAR Skrevet 4. september 2006 #6 Skrevet 4. september 2006 Lykke til iallefall. skal se etter deg her i morgen . Må få høre hvordan det går!!!
Gjest Skrevet 4. september 2006 #7 Skrevet 4. september 2006 jepp,du ser meg sikkert her inne iløpet av dagen...jeg håper det ordner seg,for jeg liker ikke leger,hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå