Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #1 Del Skrevet 4. september 2006 Det begynner å nærme seg termin for tvillingene, en gutt og en jente. Men hva skal de hete? er helt blank, ønsker ingen poppis, topp ti navn. Blir veldig glad for all hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. september 2006 #2 Del Skrevet 4. september 2006 Kommer med noen forslag siden ingen andre har gjort det, kanskje faller de i smak eller kanskje ikke. En liten blanding av ganske så forskjellige navn. Levi Jonah Francis Theo Marco Vincent Wilhelm Samuel Evelina Olea Ebba Johanna Catharina Kajsa Mie Aila Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. september 2006 #3 Del Skrevet 5. september 2006 Hva slags type navn liker du da? Kan du ikke gi noen tips, så blir det lettere å hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #4 Del Skrevet 5. september 2006 Ta for deg slektstreet og finn frem til gamle fine navn. Det er ihvertfall mange fine navn i min familie: Mathilde, Marie, Jenny, Lise, Bodil, Ingrid, Ingeborg, Jon, Johannes, Jakob, Solveig, Sigrid, Martin, Tobias.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #5 Del Skrevet 5. september 2006 hvis jeg skulle hatt tvillinger en gutt og ei jente så ville jeg kanksje valgt ett av disse : Sebastian og Celina Marcus og Marielle,Martine,Mathilde,Madeleine Oliver og Othilie Emil og Elida Jesper og Julie,Johanna William og Vilde Sander og Angelica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 5. september 2006 #6 Del Skrevet 5. september 2006 Om jeg skulle vært så heldig å vente tvillinger er dette navn jeg ville vurdert: Ulrik og Anniken Eskild og Kjærsti Erling og Ellen/Agnes Jakob og Ada/Rakel/Rebekka Aslak og Johanna Truls og Lotta Mikkel og Martha Sivert og Stina Litt av hvert og noen av disse navnene går vel under kategorien "poppis". Litt lettere å komme med gode forslag om du nevner noen av dine favoritter..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jippi74 Skrevet 5. september 2006 #7 Del Skrevet 5. september 2006 Magnus og Oda Magnus og Ingeborg Ingrid og Erlend Simon og Frida Johannes og Margrethe Elise og Jacob Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nil@ Skrevet 5. september 2006 #8 Del Skrevet 5. september 2006 Felix og Felicia Petter og Emma Anders og Andrea Truls og Stine Mats og Mina Ulrik og Mathilde Fredrik og Hermine Kanskje noen av forslagene var for popis for deg,men...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #9 Del Skrevet 6. september 2006 Martin og Mathilde Lars og Line Sigurd og Signe Johannes og Jenny Olav og Olivia Solveig og Sverre Marie og Mads Jon og Johanne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå