Gå til innhold

Har ikm onsdag og har ikke testet. Flere i samme båt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er nesten umulig å la vær hvis man har tester i hus, blir som en "narkoman" bare MÅ prøve;-)

Men håp er det jo, har en test igjen så jeg bør vel vente til onsdag torsdag iallefall. men kjenner jeg meg selv rett så ryker den til med første urin i morgen;-)

Kan altids kjøpe en ny;-)

Lykke til til deg

Har sluttet å renge i PP, nå er det 3 år........ Første gang vi prøvde ble vi gravide på aller førster forsøk etter jeg fjernet spiral, trodde jo det skulle gå samme vei nå.

Har vært litt on/off prøve tenkingen til tider fordi det blir slitsomt. Vært til full utrredning og alt er som det skal med meg selv om jeg har litt ugjevne sykluser av og til. Prøver viser at jeg har EL så da er det ingen pergo på oss.

Nå er sædprøve neste, og etter det blir det kanskje labratorie baby hvis ikke vi fikk det til DENNE gang;-)

Vi timet alt meeeget bra på denne EL. Ble nesten overtroisk og derfor gikk jeg inn på BIM toget igjen;-) Han kom hjem samme dag jeg regnet ut EL, gjensynsgleden var stor og dermed mye sex i "go" dagene.

Venter spent

Annonse

Jeg har også IKM i morgen. Den er ikke alltid helt presis, men det er bare å vente og se. Jeg har en test i skapet, men skal prøve å holde meg frem til helga i alle fall. Blir mer skuffet om jeg får neg en om TR kommer.. merkelig, men sånn er det!

Har dere noen symptomer? Jeg har prøvd å ikke lete etter dem, men har kun hatt litt stikking i magen og det kan jo også være Tr som er på vei..

Lykke til!

oss2=3??

Du har forsatt holdt deg og ikke testet?

Jeg har ikke testet, og stoppet ikke innom apoteket etter jobb i dag heller... :o)

Enig med deg at tr er bedre enn en neg. test.

Men: forsatt ingen tr, så ennå håp!

alexanders mamma 10 pp

Ååååå....er noe dritt med den uvelkomne mensen altså... :-(

Håper du har funnet på noe koselig i dag og unnet deg noe :o) Det kan være en mager trøst det! En blomsterbukett, en nykjøpt hårkur, en ny genser, et ukeblad + smågodis eller noe annet hjelper bittelitt syns jeg...

Bedre lykke ved neste pp!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...