Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Slutta på pillen den 18/8, fikk siste pille-mens den 23/8. I dag begynt jeg å blø igjen....Buuuuhuuuuuu, det va itj akkurat planlagt:(((((((

Jeg har sluttet på pillene mangen ganger før, av forskjellige grunner. Da har jeg kommet rett inn i sykluser på 28-30 dager. Sist jeg sluttet på pillen fikk jeg el ca 14 dager etter siste pille-mens, og mens igjen 28 dager etter.

Men nå, når jeg virkelig VENTET på en el......så begynte jeg å blø i stedet!!!!! Grrrrrr.......!!! Blir så sint.....Har mens vondt i magen også...

Problemet ligg egentlig i det at min kjære jobber borte, han er hjemme i 14 dager og borte i 14 dager. Dvs at hvis denne blødningen er mens, får jeg min evt første el når han er bortreist. Dette kommer jo til å gjenta seg i hele høst.

Så spørsmålet er: kan man utsette el, evt forskyve syklusen sin på en lur måte?? Jeg bør jo helst ha el når han er hjemme.....

Fortsetter under...

Hmmm, kanskje du kan starte på p-piller igjen en 14 dagers tid og så kutte ut, kanskje det forskyver seg da?.. Dessuten kan det hende at du får blødning igjen om 14 dager igjen også, og deretter går inn i normale sykluser som passer med at mannen din er hjemme:) Får håpe det ordner seg ihvertfall, kjipt når han er borte så ofte og det kun er 1-2 dager i mnd man er fruktbar - er noe dritt den kroppen vår... Lykke til da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...