Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Skal til Bergen i morgen og være der i 4 dager (men aktiviteter kun på en dag, siden de 3 andre dageen er på en hytte med familie)... Har med mann og to små barn. Er badeland noe særlig? 1 åringen kan ikke gå, blir det gøy der for han...? Er det sklier og gøy for 3 åringen? Da tenekr ejg:er det gøyere på et vannland enn det er i et vanlig svømmebasseng? Han storkoser seg i et vanlig svømmebasseng, så vet ikke om vi orker mas og tjas bare for å være på et badeland?????? Og, er det der ablegøyer på Sandsli noe for ungene? Hmmm akvariet, tja, ja-nei...... Ikke lett :-) Kanskje vi like godt blir hjemme :-) :-) :-) Hva ville dere gjort en HEL dag i Bergen med små unger. Ungene skal ha det gøy, er "deres" dag.
Halloween-mamma Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Tja..jeg vil tro Akvariet blir kjekt siden det er mye spennende å se på for begge barna samtidig som det er plass til at de kan bevege seg..samt mulighet for å være inne eller ute avhengig av været. Pluss kafe og toalett og såntnoe Om det er fint vær kan dere jo tusle rundt i byen etterpå, eller en park..vet ikke hvor lenge ungene egentlig holder ut, jeg?
Halloween-mamma Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 Fløybanen er kanskje spennende for den eldste?
Ranveig R Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 Guten vår synest Akvariet er kjempestas, han nærmar seg året. Trur det vil bli gøyare og gøyare med tida og. Vannkanten er jo alltid moro, men for vår del så held vi oss i terapibassenget, i og med at småen er såpass liten at det er greit med det varme vatnet. Viss dåke er to voksne så kan jo ein av dåke ta 3-åringen med i barnebassenget og sånn, det er ei "barnesklie" som sikkert vil vere passeleg skummel for han kan eg tenke meg.
Gjest Skrevet 4. september 2006 #5 Skrevet 4. september 2006 Akvariet pleier jo å slå godt an hos de fleste barn da
mai mammaen til to Skrevet 4. september 2006 #6 Skrevet 4. september 2006 jeg ville dratt på akvariet... og vannkanten er også gøy.. har en venninne som var i bergen med barna på 1 og 3 år..jenten på 3 år elsket badeland...storkoste seg sa hun... men er nok lurt åv ære to voksen..
Mulle :) Skrevet 4. september 2006 #7 Skrevet 4. september 2006 Vannkanten er suuper for alle aldre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå