Gå til innhold

er det normalt???


jostedalsrypa

Anbefalte innlegg

er i uke 6 og har allerede fått litt mage. er ikke det litt tidelig? har riktig nok ikke for mye på kroppen fra før av, men likevel???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 11+0 og har så vidt begynt å få mage nå.. Kanskje det er tvillinger... hihi.. Om ikke det er barn nr. 2 for deg da, da kommer den jo tidligere.. Ellers er vi jo alle ganske forskjellige så det er nok helt normalt uansett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravidmage er vel litt tidlig i uke 6...men alle er jo så forskjellige.. er det 1 eller er du flergangs?

 

Jeg hadde og litt mage i uke 6... eller ganske stor, men det meste var luft, oppblåsthet pga hard avføring...;) etterhvert som fordøyelsen ble i orden igjenn ble magen mindre igjenn;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og takk for svar :-) ja, jeg har en datter fra før, men hun er ti år nå og jeg har hørt at kroppen glemmer at den har vært gravid etter 6 år. men min mor spurte meg i dag om det var småfolk på vei(hun venter på et barnebarn til;-) ) jeg har slitt litt med for lav vekt i det siste så det er ikke mye på magen fra før av. har ikke slitt så mye med luft enda, men har vært uuuutrolig trett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis en er veldig tynn, så kan en se magen vokse ganske så fort den begynner og vokse.men alle mager vokser forskjellig . noen veldig fort og andre veldig sein og noen får nesten ikke mage i det hele tatt.

hvis en er ekstremt trøtt, og magen vokser fort, kan det være tegn på tvillinger også.

jeg var på ultralyd i uke 4 på grunn an blødning.og da fant de 2 egg. jeg er mye mere trøtt denne gangen en jeg var med jentungen min.men synes ikke magen har vokst noe enda.føler jeg kjenner en liten klump når jeg ligger nede,men er ikke sikker på om det er magen som er vokst eller om jeg bare føler jeg kjenner den.jeg skal på ultralyd igjen til mandag for og se om begge eggene har vokst noe og om det er hjerteslag i begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar :-) håper virkelig alt går bra med deg og dine på ultralyden :-) har vært veeeldig trett og det er tvillinger i fleng i hans familie. kanskje jeg og har to :-) gi en gjerne en tilbakemelding når du har vært på ultralyd da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei hei vil bare si at da er vi to i samme båt. Jeg er ca 5 uker på vei, men begynner nå å lure på om jeg har reknet feil for magen peker rett ut. Og når jeg leste at detsom det er to så blir en mer trøtt ble jeg litt bekymret for jeg har vert så trett at jeg har vert svimmel.... uff jeg tror jeg bestiller en ultralyd for å ha lest her inne tror jeg ikke jeg klarer å vente mer... lykke til til deg ihvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og takk for svaret :-) nå er det flere som har kommentert magen min. må begynne å kle meg anderledes. Kanskje vi har to ;-) det blir dobbelt så mye arbeid, men dobbelt med kos og :-) jeg smører meg med tolmodighet og venter til ul i 17 uke. gi tilbakemelding da lille nusse, om du har en eller to

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...