Gå til innhold

Noen som har testet negativt, men fått positivt på blodprøve - og hatt blødnin?

Anbefalte innlegg

Det der var mye på en gang, og jeg klamrer meg nå til et halmstrå som er helt usannsynlig...men dog...

Fikk blødning på rugedag 13, så jeg rakk aldri å teste. Blodet var så mørkt og fælt, så jeg ringte ikke klinikken første dagen, fordi jeg håpet i det lengste at det var det ene av de to eggene som forårsaket det hele.

Dagen etter blødde jeg fortsatt, men det blødde ikke så veldig mye, men det blødde, så jeg ringte klinikken og sa mensen var et faktum. Men utpå ettermiddagen så jeg at det ble mindre, og om kvelden var det nesten ingen ting.

Jeg turte ikke stoppe med crinonen siden den er kjempevesentlig for at en graviditet skal holde seg på plass, og dagen etter var det et faktum at jeg ikke blødde mer. Blødning 1 1/2 dag - hva kan det bety????

Måtte jo teste da...men den var negativ:(

I dag har jeg snakket med klinikken og blitt bedt om å komme inn å ta en blodprøve, Det er mere normalt å bli litt ekstra etter en slik runde for en skikkelig utrenskning, så de syntes det var litt rart. Det lovet ikke bra at testen var negativ, for de er jo ganske sikre de testene, og den ble jo tatt på rugedag 16....skulle vært utslag der da.

Men så er vi jo så forskjellig, og noen blør jo gjennom et helt svangerskap, og noen tester ikke positivt før det har gått 21 dager...

Det er et halmstrå, jeg vet det - men man håper jo i det lengste....

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...