Gå til innhold

Sussa, Lone, er dere her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må jo skravle litt men, venter ikke på el og venter ikke på ikm, hva skal man finne på da :-)

Tiden går ikke så veldig fort! Er i gang med pergo på nytt og håper at jeg kjenner el denne gangen òg, for det har ikke blitt noe av med tempingen min...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

YES..er her såå vidt..hehe...KJEDER MEG!...skriver refleksjonsnotat og kjeder gørra utav meg....det er såå vanskelig å skrive....

Håper pergon gjør jobben sin denne mnd da?

Jeg har fått testene mine i dag jeg da..testa i sted...ingen el i dag ihvertfall..men håper på litt sengekos fordet...

Skrevet

Håper du finner el snart da!

jeg har fått bank i dag inne på min historie i dag...hehe, sånn kan det også gå.

Skrevet

hum...må inn å lese jeg da...

Skrevet

Gjør det du....fikk trøste klem av Alba akkurat :-)

Skrevet

Jg har nå svart denne camilla så saklig som jeg klarer..hehe

Skrevet

More power to you!!

Den satt tenker jeg. Syntes hun er helt håpløs. Men det å si at mensen er for slitere??????? Hva pokker????

Ja ja, det ødelegger ikke min kveld. Skulle ikke du på et etikk kurs i dag, hvordan gikk det? Husker jeg helt feil...?

Skrevet

hehe..:) hun svarer jo ikke så...FEIGE kjerringa..hater sånne....

Etikk seminar ja..varer hele uken..var faktisk veldig spennende..snakket masse om seksualitet..hehe..og jeg tok helt av på gruppearbeidet med helt ukjente mennesker..jeje..d må være en tid for alt..hihi..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...