Gå til innhold

Går man raskere ned i vekt hvis man føder vaginalt,(igangsatt & normalt) enn ved KS?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har født 2 ganger vaginalt og hatt ett KS (ganske nylig). Min erfaring er at jeg i alle fall ikke går raskere ned i vekt etter dette KS, enn ved de to andre fødslene. Det ser ut som jeg må jobbe for å komme ned i match-vekt denne gangen også... Men uansett vekttap eller ikke; magen forsvant mye raskere etter de vaginale fødslene, enn etter KS.

Hei,

Jeg måtte til slutt gjennom hastekeisersnitt, og eneste forskjell på vektnedgang er vel antakelig at man kommer raskere i form og kan trene og sånn etter vaginal fødsel. Og selv om mitt arr er pent (selv etter stifter som jeg ser noen klager på...), har jeg fortsatt en liten fleske-henge-mage som jeg ikke blir kvitt, og kjenner mange som sliter med det samme etter keisersnitt. Men samma det!! Sønnen er verdt en litt lite sexy mage!

Er nå bare så vidt gravid på nytt - uke 5 - og håper på normal fødsel og normalt svangerskap denne gang .-)

Jeg hasr tatt keisersnitt. Gikk opp 20 kg under svangerskapet, også gikk jeg ned 22 kg på bare noen uker etter fødsel.

tror det er forskjell på hver enkelt person, om man ammer, og hvor bevisst man er på å være flink =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...