beatek-t Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Har akkurat fått healing av Wicca, og det kan absolutt anbefales:) Hun har også spådd meg, og det var mye som stemte der gitt:) Ta sjansen, og prøv:) Takk Wicca:) Keep in touch:) Klæm:)
wicca Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Tusen takk beatek-t, blir helt rørt her jeg no Stor klem til deg
wicca Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 Er det flere som vil prøve seg så kan de ta kontakt på [email protected] Jeg tar kr 250 for 3 sendinger
(L)Tingeling(L) Skrevet 14. september 2006 #17 Skrevet 14. september 2006 Ble litt nyskjerrig på dette me healing. Hvordan utøves dette i praksis? Går det ann å heale folk uten å røre i dem? Hvordan gjør du det? Og hvordan spår du? via kort eller har du synske evner?
wicca Skrevet 14. september 2006 #18 Skrevet 14. september 2006 Hei Skal forklare litt En healer er en person som har en naturlig evne til å overføre energier til andre individer, og på den måten sette i gang eller fremme en helbredelsesprosess. Energiene som blir overført kommer normalt ikke fra healeren selv, men blir kanalisert gjennom terapeuten fra en utenforliggende kilde. Alle mennesker har et reguleringssystem som følger et nettverk av usynlig energibaner i og utenfor kroppen, og som sørger for at alle delene av mennesket blir tilført en vitalkraft med den styrken og frekvensen som passer for de aktuelle energibanene og tilknyttede organer. Når energien flyter fritt i alle disse banene, fungerer kroppen optimalt. Det som kalles sykdom er altså ofte blokkeringer som forstyrrer energiflyten i auraen eller i den fysiske kroppen. Mange healere kan sanse disse energiforstyrrelsene og lede energi til stedene for å åpne opp for den naturlige energistrømmen. Når energien flyter harmonisk, vil den fysiske kroppen igjen bringes i naturlig balanse. Healing kan virke legende på hele vår bevissthet. Healing på avstand, er like effektivt som ved personlig fremmøte. Jeg spår med tarotkort, pendel og intuisjon, får opp bilder innimellom.
(L)Tingeling(L) Skrevet 14. september 2006 #19 Skrevet 14. september 2006 Tusen takk for svar! Kan hende jeg tar kontakt ang. healing:) og en ting til: Bare nyskjerrig på om du ser det samme som de andre har sett på meg...? Ser du flere barn på meg og sambo? evt kjønn og når? meg:061078 han:060978 på forhånd takk:)
(L)Tingeling(L) Skrevet 14. september 2006 #20 Skrevet 14. september 2006 og en ting til: hvis du skal heale meg, hva må jeg gjøre da? legge meg ned å vente eller....?
wicca Skrevet 14. september 2006 #21 Skrevet 14. september 2006 Du kan gjøre det du vil egentlig men det er litt greit om du legger deg net å slapper av for da kan du kjenne energiene og du kjenner hvor de jobber, det er utrolig behagelig.
(L)Tingeling(L) Skrevet 14. september 2006 #22 Skrevet 14. september 2006 hvor lenge vare dette? og hvor lenge må jeg ligge? Når må jeg ha "påfylling"? Er alle mottakelige? Har du pengene-tilbake-garanti hvis det ikke virker på meg? Har liksom ikke lyst å betale så masse hvis det ikke virker for meg
wicca Skrevet 14. september 2006 #23 Skrevet 14. september 2006 Du må ligge i 20 min og jeg pleier å gi 3 sendinger over tid sånn at du får nok, om du føler du må ha påfylling etter en tid så er jo det opp til deg, det er jo noen som vil det. Ja alle er mottakelige men ikke alle kjenner noe under en sending. Mail meg på [email protected] så kommer vi fram til en ordning
(L)Tingeling(L) Skrevet 14. september 2006 #24 Skrevet 14. september 2006 ok, da har jeg sendt deg en e-post
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå