Gjest Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Vil du være så snill å se om du ser baby på meg neste mnd? Er født 171180. Hadde blitt kjempeglad om du tok deg tid! Evt når tror du om ikke nå og hva blir det?
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 Hmmm...kan ense slutten av september, jeg? Eller kan det være oktober...? Kan ihvertfall ikke være mer enn rett rundt hjørnet:) Om du sier om du har barn fra før, kan jeg forsøke å se kjønn også Om du vil! (Greit å vite om bildene som kommer er de barna du har NÅ, eller de som skal komme..)
Gjest Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 Oi, høres veldig lovendes ut ja! Blir siste forsøk på å bli gravid nå og klaffer det får jeg vite det i slutten av sept i så fall :-) Har to gutter fra før. Tusen takk for at du tok deg tid!!!!
Gjest Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 Uff som vi maser på deg her! Ville blitt utrolig glad om du hadde orket å se en gang til på meg! :-)
Gjest Skrevet 5. september 2006 #6 Skrevet 5. september 2006 Ja og nå er jeg her også og maser;-)) Takker for tipset og håper hun kommer innpå ikveld;-)
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 5. september 2006 #8 Skrevet 5. september 2006 Hei! Tror det er ei lita tulle, ja...pakket inni rosa teppe;0) Lykke til!
Gjest Skrevet 5. september 2006 #9 Skrevet 5. september 2006 Åååååå Håper du har rett!!! :-) Tusen, tusen takk skal du ha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå