Guttemamma til tusen :) Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Gøy å høre for de utvikler seg så forskjellig på alle områder! *Gutten min ligger på magen med strake armer nå, og tipper av og til rundt..men kun for hodet "dingler" litt til sidene:) *Han ligger å strekker seg etter leker til sidene, og ruller av og til rundt i forsøkene *Han løfter på rumpa når han ligger på ryggen og sparker seg bakover, men tror nok ikke han vet at han forflytter seg:) *Han kan rive ut sutten, men har ingen kjangs til å putte den inn igjen..veldig irriterende!! *er han veldig sulten så tar han flaska selv inn i munnen og holder den der, men slipper den når de første 20ml er inne *Ellers merker jeg at han er blitt veldig observang, og følger med på hvem som er rundt han..han vifter med armer og bein når jeg kommer forbi, mens fremmede kikker han bare på med stoore øyne *smelt* hva med deres da jenter??
C og M Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 # Hun ruller seg fra rygg til mage hele tiden # Hun vil helst ha alt det jeg putter i munnen og ser på meg med store øyner... # Hun tar ut smokken og studerer den veldig, treffer noen ganger munnen, men tror det er litt tilfeldig! # Hun studerer og tar tak i beina sine når hun ligger på stellebordet Det var det jeg kom på
EmmaK Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 -Han ruller av og til fra mage til rygg, og tipper til siden når han ligger på ryggen. - Ligger med beina høyt og sparker av seg dyna stort sett hele tiden - Leker og sutter på tærne - Har oppdaget hendene sine på nytt, kan kikke og studere dem lenge - Strekker seg etter leker både fornan seg og til siden i mageleie - Putter alt i munnen, og elsker å rive mamma og tantene hardt i håret - Smiler og ler høyt! - Tar ut sutten og klarer av og til å få den inn igjen (tilfeldig) . Sier mmmm når han spiser grøt (veldig søt!)
Lindis :-) Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 Hei! * Hun ruller fra mage til rygg * Ruller fra rygg til mage * Klarer å ta smokken ut av munnen og putte den inn igjen (litt flaks kanskje) * Tar tak i alt hun får tak i og putter det inn i munn * Vil helst spise grøten selv, putte skjea i munn, men det blir baaaare gris :-) *Løfter på rumpa * Putter nesten tærne inn i munn ;-) * Veldig opptatt av å stå :-)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #5 Skrevet 6. september 2006 - fra rygg til mage - fra mage til rygg (tror han velter mer enn det er bevisst) - elsker å stå og hoppe... når vi holder i armene/rundt brystet - skrattler (spesielt av storesøster) - sparker av seg dyna eller over hodet og leker med den.... - ligger ofte på siden og leker, tar etter lekene og de går rett i munnen - sutter endel på tommelen... smokken vil han ikke ha - velger bleie selv... stor stas å herje med en bleie på stellebordet - sparker og plasker når han bader (begynner babysvøm neste uke) - følger noe voldsomt med på fok som beveger seg ja, og elsker å se trærne som blåser...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå