Gå til innhold

Da var DRITT-tanta på plass...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har mest sannsynl ikm på onsdag, så vi får se intet tegn til mensen enda;-) SÅ da er det håp iallefall!!

Ingen spes symptomer heller, men lå merke til mye mer håravfall i dusjen i dag enn det som var vanlig. Reagerte på alt håret som lå seg til i sluken............Har hørt det er et tegn;-) Ellers litt stikking i brystene og litt press i underlivet til tider men alt det er jo også tegn på mensen så da så.........

Blir spennende et par dager framover nå da;) Jeg har ikke hatt verken det ene eller det andre av symptomer denne pp jeg, og jeg pleier å ha mange symptomer på tr. Har også tatt en test og den var jo negativ.. ;(

Ikke for å knuse hår-symptomet ditt, men jeg har mistet sinnsykt mye hår i det siste.. Frisøren min sa at det kom av Sunsilk shampo og balsam, som det visstnok var mye silikon i. Det førte til håravfall... Så om du bruker den må du slutte med en gang;) Men selvfølgelig er det jo en graviditet som er grunnen!! Her gjelder det å tenke positivt til det motsatte er bevist;)

Annonse

OObs..... ja der har du det!!! Siste shampo jeg brukte var akkurat den gitt!!

Jaja, da får vi bare vente og se..... Jeg har ustabile sykluser da så har før testet negativt langt over ikm. Men faktisk i hele år har jeg hatt en fin syklus på 32 dager, så derfor litt mer spennende denne gang.

jeg hører vell egentlig ikke til her men på ikm 37, men joda tanta kom i dag her også og det en uke før hun skulle, så fra å ha en peridode på 28 dager, så har jeg sannelig gått ned til 21 dager. ja ja bare å begynne på nytt det.

er nå over i 2 pp.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...