xena98 Skrevet 4. september 2006 #1 Del Skrevet 4. september 2006 Flere som har opplevd dette? Er i uke 10. Trodde kontroll skulle være mellom 8-12... Ingen prøver, undersøkelse av livmor, gu, eller utfylling av helsekort. Er det riktig??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stirra ner 32+5 Skrevet 4. september 2006 #2 Del Skrevet 4. september 2006 Ha? Nei, det må være feil. Jeg er innkalt til time i uke 10, da skal de ta blodprøver og diverse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xena98 Skrevet 4. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 4. september 2006 Hm... Hva gjør man da, da? Bør jeg bytte eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. september 2006 #4 Del Skrevet 4. september 2006 På første kontroll skal du vel sendes til lab, så de får tatt de prøvene de skal ta, samt teste urin. alt mellom uke 10 - 12. Gu varierer fra lege til lege.. Selvsagt skulle du ha fått helsekort også (selve beviset på graviditeten:) ) Merkelig. Men du får komme om to uker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xena98 Skrevet 4. september 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 4. september 2006 Nei, fikk ny time når jeg er i uke 14... Forrvirrende at praksisen er så forskjellig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~~¤April baby¤~~ Skrevet 5. september 2006 #6 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg og har i uke 9,legen min sa i mellom uke 8 og 12 pga blodprøvenne,hvis de viser noe helt "feil" så er det greit å få avdekket det før uke 12. Ang GU og undersøkelse av livmor,så har legene sluttet med det,phu. ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2 herlige gutter og 1 mann=) Skrevet 5. september 2006 #7 Del Skrevet 5. september 2006 jeg var hos legen i uke 8 og pratet osv og i uke 12 ca med blodprøver og helsekort... med nr 1. nå er jeg 13 uker første gang jeg skal på kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 5. september 2006 #8 Del Skrevet 5. september 2006 Du skulle hatt en skikkelig kontroll ja. Hva med å ringe legen selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 5. september 2006 #9 Del Skrevet 5. september 2006 Den skal være mellom uke 8-12 ja, og neste er ordinær UL mellom uke 17-20, og vanlig kontroll i uke 24. Jeg fikk et skriv med hjem fra legen hvor det står om alle kontrollene. Han burde mao ha tatt urinprøve, blodprøve, blodtrykk, lyttet på hjert, veid deg, og fylt ut helsekortet. GU har de gått litt fra de fleste steder da de mener det KAN innebære en risiko for SA, sikkert i forbindelse med cellprøve tenker jeg. Skulle ønske jeg hadde en scanner, for da skulle jeg ha mailet deg skrivet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet83_har_fått_nr2 Skrevet 5. september 2006 #10 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg er i uke 9+0 nå og jeg hadde min 1.kontroll i uke 8,tok blodprøver og fylte ut helsekort og alt mulig. Jeg synes du burde ringe legen din og be h*n om å komme inn igjen på sjekk for å ta blodprøver og fylle ut helsekort. Bare si at alle andre du har snakket med gjør det i uke 8-12. Stå på kravene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkVissVass Skrevet 5. september 2006 #11 Del Skrevet 5. september 2006 1. kontroll bør jo innebære prøve. jeg var i uke 4-5 og tok prøvene da, men skal ikke før uke 12 før "prate-kontroll" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå