Gå til innhold

Litt deppa nå!

Anbefalte innlegg

Har funnet ut at hvis det ikke klaffer denne pp. så blir det ikke noe før leeenge! For gubben drar på jakt hele el uka mi :o(

Vet at det er mange som har mange pp osv, men litt surt å gå glipp av el perioden pga at gubben skal ut i skogen og leke hulemann liksom!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6194509-litt-deppa-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, det er litt kjipt.

Prøver å fortelle meg selv at det ikke haster, at vi har god tid, at det ikke gjør noe at det tar litt tid, for vi har jo så mange bra planer og ting vi har lyst til å gjøre.

Men så er det nå med det at når man først har bestemt seg for å kaste pillene og gjøre et forsøk - ja, da vil man jo at det skal skje med en gang, ikke sant?

Opp med hodet. kanskje det går denne gangen likvel :-)

He he! Ja det skal ikke være bare bare! Synes egentlig at mannfolka bare har å innfinne seg hjemme i senga rundt el tider! Kanskje det er på tide å gi dem en løpestreng for en gangs skyld hi hi!

Tror det har lett for å bli litt som du sier kul mage? når man først bestemmer seg, skulle det gjerne ha skjedd i går!!!!

Hei Vetlis 2pp, føler du deg bedre i dag?

Jeg tror ikke vi har så godt av å fokusere for mye på dette med å bli gravide. Da glemmer vi kanskje å ha det gøy med alle de andre tingene som også betyr så mye for oss.

Og i det lange løp spiller det jo ikke så stor rolle om babyen ble født i mai, juni eller juli. (men det er veldig lett å si, da... Jeg tenker akkurat som deg, he he).

Annonse

Jada :o) Går så fint atte! Var nok mer stresset i forrige pp. hadde en MA i juli å jeg ble litt besatt kan du si :o) Men tar det litt mere som det kommer denne pp.... Men litt irriterende å tenke på at han er borte når jeg har el da he he!

Det er helt sant som du sier, det er mye annet å glede seg over! Er feks knall vær ute!!!!

Har du barn fra før?

Nei, ingen barn fra før. Kjæresten min og jeg har faktisk ikke vært sammen i mer enn knappe to år, flyttet sammen i vår/sommer. han har verdens skjønneste nevø, så vi er vel blitt litt smittet :-)

Så vi er egentlig helt i startgropa med disse baby-greiene, og jeg kunne ingenting om dette, inntil jeg fant BIM nå på søndag. utrolig hvor raskt man kommer inn i terminologi etc.

hva med dere? Barn fra før? Hvor bor dere?

Jepp det har du rett i !

Hadde du noen fra før?

Ang MA, tror det er noe utrolig mange opplever en eller flere ganger dessverre! Har hørt om så mange som har hatt det eller SA. Trist er det, men velger og tro at det er naturens egen måte å ordne opp i....

Graturlerer med giftemål!

Siden du har en sønn på 4, har du kanskje noen erfaringer å dra veksler på nå. Det er sikkert bra når symptomene skal tolkes! :-)

Hvor gammel er du? Jeg er 27.

Må stikke nå. Skal støvsuge og lage lasagne før jeg får besøk av et par venninner i kveld. Da gjelder det om å ikke røpe seg. ;-) Pleier ofte å vanke litt alkohol her i huset, men ikke i kveld nei. Enda godt det er tirsdag. Blir verre i helgene fremover...

Annonse

Jo takk for det :o)

Ja jeg har vel det, men tror alle svangerskap er forskjellig jeg.

Sist jeg var gravid var jeg sikker på at jeg ikke var det, men mnd før det var det motsatt!!

Jeg er 30.

Å lasagn hørtes digg ut! Vi har hatt joika kaker og potetmos vi, er en favoritt her i huset he he!

Den der er litt lei.... Jeg har skyldt på penicilin kurer osv, Noen ganger har jeg drukket alkoholfri, uten at de har merket det. Hell det over på ei annen flaske eller en karaffel ;o) Bare et tips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...