L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 4. september 2006 #1 Del Skrevet 4. september 2006 huff og atter huff... har alltid vært litt sånn små plaget med kviser rundt mensen, men aldri i pannen... nå ser jeg seriøst ut som et pizza tryne i panna... helt forferdelig.... gjør alt for å få de bort... hehe... har jo veldig bra rutine på hudpleien min, men føler at ingenting nytter\hjelper... andre?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. september 2006 #2 Del Skrevet 4. september 2006 Ja! Har dessverre ingen gode råd... *trøste, trøste* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stirra ner 32+5 Skrevet 4. september 2006 #3 Del Skrevet 4. september 2006 Her må ansiktsmasken frem en eller to ganger i uken, ellers er det full opphopning ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rampen_ Skrevet 4. september 2006 #4 Del Skrevet 4. september 2006 ja.. jeg.. har PRIKKFRI hud til vanlig.. også under mensen.. men nå? herlighet.. småkviser popper fram overalt, og jeg ser ut som et j... krater i panna... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 4. september 2006 #5 Del Skrevet 4. september 2006 Plaget jeg og... Ikke noe gøy!! Ser ut som jeg er 15 igjenn:( Pizzatryne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annika & Smulen Skrevet 5. september 2006 #6 Del Skrevet 5. september 2006 Ser ut som om jeg er kommet i puberteten igjen... Ikke morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sørland-snuppa Skrevet 5. september 2006 #7 Del Skrevet 5. september 2006 har skjeldent kviser til vanelig,kommer en og en annen av og til, men den siste uken nå,så har jeg begynt og få en god del i panna og på skinne, veldig irriteranes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mjaubeibi! Skrevet 5. september 2006 #8 Del Skrevet 5. september 2006 Jaaa så sinnsykt... Får jo nye hver eneste dag, føler meg som et pizzatryne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 5. september 2006 #9 Del Skrevet 5. september 2006 Har heldigvis ikke fått så mange i ansiktet, men de popper frem i hopetall på brystkassa.. (av alle verdens merkelige ting) Har hørt at den nye serien de reklamerer for på tv (introduksjonsprisen er 90 kr) visstnok skal være veldig fin. Har andre venninner med de samme problemene, og de merker forbedringer. Husker desverre ikke hva serien heter, men sett på tv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loveangel Skrevet 5. september 2006 #10 Del Skrevet 5. september 2006 Kviser og atter kviser.. Kjenner meg GODT igjen!!! Noen nye hver dag,men de forsvinner heldigvis kjapt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den drygaste Skrevet 5. september 2006 #11 Del Skrevet 5. september 2006 jeg har ALDRI hatt kviser, men etter jeg ble gravid med vesla har det hopet seg opp! det er pga hormon forandringee i kroppen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #12 Del Skrevet 5. september 2006 Clinique har reklame på tv med introduksjonspris på 90 kr. Tenkte å prøve den ja - snakk om pizzatryne ja:( ikkeno morro... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet83_har_fått_nr2 Skrevet 5. september 2006 #13 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg har også en del kviser i ansiktet mitt,helt forferdelig!!!!! Hva hjelper? Jeg ser ikke ut jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Vable Skrevet 5. september 2006 #14 Del Skrevet 5. september 2006 JAAAAAA!!!!! ((( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jennifer Skrevet 5. september 2006 #15 Del Skrevet 5. september 2006 Ja:( Til og med på skuldrene, skal i bryllup i helgen i fin kjole, ikke noe vakkert syn akkurat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå