Gå til innhold

Flere som er forkjølet? :0(


Stirra ner 32+5

Anbefalte innlegg

Ikke så greit å være forkjølet når en er i 1 trimester, synes jeg. Ekstra slapp og kvalm + diverse vondter. Har heldigvis ikke høy feber, så tror ikke det er farlig for micropusen. Og nå har jeg fått fri fra jobben i morgen slik at jeg kan ligge leeeenge i sengen og synes synd på meg selv! He he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jupp, jeg er. Har värt hjemme fra jobben nå i 2 dager. Ingen feber. Har blitt mye ekstra "kos" med sjokolade og diverse. Er blitt mye synd på seg selv her også:-). Er stöl i magen av hosting, snyting og nysing. Så jeg har jo fått trent litt også:-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært forkjølet i over 2 uker jeg nå. Virker som det sitter ekstra i når man er gravid?? Skikkeli irriterende. Når man i tillegg er konstant kvalm så er det ikke så deilig å være tett i nesen og tung i hodet :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nop. ikke enda, men jentungen min og samboeren min ligger rett ut med kraftig forkjølese, så jeg venter snart på at det er min tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rekker opp hånda!

 

Ble forkjøla for ei og ei halv uke sia, og det sitter jammen i meg i. Er fortsatt tett i nesa og i halsen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja! Skikkelig snørrete og tett i halsen. Når jeg er så ekkel i halsen så går jeg og brekker meg hele tiden for jeg er jo så kvalm fra før av. Nå har jeg jammen meg smittet snuppa mi også...

 

Staaaakar meg og alle andre som er forkjølet! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...