Gå til innhold

Flere med IKM 9. - 10. september

Anbefalte innlegg

hei alle, jeg er ny her. Sluttet på piller i sommerferien, og er ganske "fersk i faget". Etter to dager med murring i magen og kramper, samt det samboeren min beskrev som "humørsvingninger", begynte jeg å surfe på nettet for å finne ut mer om graviditetssymptomer. og så kom jeg over denne siden. Et sydende liv med gleder, sorger, forventning og også noen skuffelser.

Min IKM er til helgen, altså 9. - 10. sept. Hadde vært gøy å få til en tråd med andre som er på samme sted, altså rundt sin uke 4, følge med på symptomer som kommer og går, og ikke minst om det snart er mulig å få positivt svar på test!?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6194427-flere-med-ikm-9-10-september/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!!

Jeg sluttet også me pillene i ferien og er ny her. Jeg har IKM 8.-9.-10 september, Er ikke helt sikker, siden kroppen ikke er helt i bane etter pillene enda.. Har ingen symptomer, så har ikke helt troa på at det går på 1. forsøk. Men det er lov å håpe! :-)) Kommer til å vente lengst mulig med å ta en test..

Jeg har 8 september. Vi er i 2 pp. Tok ut spiralen i juni(tror jeg det var) Vi kjørte safe første gang pga. bryllup og jeg tenkte det var greit å ha en normal syklus før prøvinga startet.

Det klaffa ikke på første, men det hadde vel igrunn vært ett under så stressa jeg var før bryllupet (-:

Så nå venter jeg i spenning på helgen. Bruker å få mensen fast hver fredag?! men kommer den ikke tester jeg etter helgen. Er super spent, har ett tonn med symptomer men de er jo litt tyspisk da..Har egentlig bestemt meg for at jeg ikke er gravid nå (-;

Jeg har litt teste skrekk, så jeg tror jeg venter så lenge jeg klarer.

Jeg har også opptil flere symptomer, og de kommer og går. ;-) he he, håper ikke alle er innbilte.

Jeg tror jeg kommer til å teste lørdagsmorgen uansett. Da klarer jeg ikke vente lenger! Og dersom den er negativ, så er jo apoteket åpent, slik at jeg kan kjøpe flere tester! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...