Gå til innhold

Nygravide?

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som ikke er så langt på vei enda her? Selv er jeg 6 uker og 5 dager på vei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer snart etter rosamor;) neida..uff..skal ikke si så mye,liten sansynlighet egentlig,mn fikk så lyst å skrive det da,jeg er på tur værtfall;)

Skrevet

Du er blitt gravid nå altså, rosamor?

Skrevet

Heihei :-)

Hvordan er formen deres da? Har kvalmen kommet eller?

Hehe, ja vi håper og satser på det ønskedrømmen, det hadde jo bare vært kjempe kjekt :-).

Skrevet

;)helt supert,skulle ønske (sånn sett) at jeg hadde en kvalme å fortelle om;)sitte rå venter på grey`s anatomy no-DILLA!kos dere og gratulerer så mye dere ny gravide:o)

Skrevet

mest trøtt og sliten.. kvalmen kommer plutselig.. og plutselig borte igjen.. snodig alle disse forandringene med kroppen...

Men gud som gleder meg til "kulen" titter frem også :o)

Skrevet

Har skrevet tidliger. tok min første positive test for ca1 uke siden skal bestille lege time snart så er vel ikkje så langt på vei. men er litt kvalm av og til. om det er for jeg er gravid eller bare ønsketenking er ikke lett å si. tror selv at eg er gravid følere det på meg liksom. JIPPI.

Skrevet

jeg er bare 8 uker på vei.. men er kvalm som bare det.. spyr som en gris på jobben hver eneste dag..

prøver å vente med å si det til folk før det har gått noen uker til men det er jo litt vanskelig når jeg spyr hele tiden og stadig dupper av.. vært hos legen allerede og han sa jeg har veldig lavt blodtrykk. det er normalt når man er gravid men ekkelt likevel..

jeg gleder meg over hver eneste dag jeg.. det skjer så utrolig mye spennende med kroppen... og barnet..

klem fra meg

Skrevet

fant ut at jeg var gravid her om dagen, ikke planlagt! skal selfølgelig beholde barnet, men bekymrer meg så for det økonomiske!! er bare vikar og er ikke alltid jeg får nok vakter.. kjæresten studere og det vil jeg han skal fortsette med. SI ALT GÅR BRA!!

Skrevet

Huff ja det er slitsomt med kvalmen, men syns også den er litt betryggenes jeg, da er alt som det skal liksom heh. Har lest at det er et armebånd med en kule som trykker på et spesielt punkt på håndleddet som skal hjelpe, har dere prøvd det?

Andre kvalme lindrende tips?

Skrevet

faen, klarte du å bli gravid altså rosa? Så jævla synd!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...