Gå til innhold

Oktober: fler fra trondheim her ? heimdal/kattem ?


sjøstjerne

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Jeg er fra Stjørdal, bare en liten kjøretur fra Trheim:). Venter jente. Har termin 28. oktober. FOrmen fin? Magen stor? Her er alt bare bra. Jobber 100% stilling som lærer, og har planer om å jobbe i 5 uker til før jeg går ut i permisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er fra Trondheim, bor på Malvik nå da men er født og oppvokst på Heimdal, flyttet derifra når jeg var 20 år gammel.

Jeg har også termin 31 oktober.

Er 100 % sykmeldt fremt til fødselen pga bekkenløsning.

Ellers håper jeg tiden går litt raskere har lyst å møte snuppa mi snart.

Hvis du går inn på Bim treff Trondheim så er det en treff gruppe aug/sept/oktober som treffes hver uke. Har bllitt kjent med de og det er trivelige jenter.

Skal ha treff i morgen Kom da vel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ikke vært på nett på leng. derfor jg svare sent. men hvor i tr. heim ? jeg har planlagt keisersnitt den 23 oktober. venter ei lita jente:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg har også termin med vår første (gutt) 28. oktober. Skal på fødselsforberedende kurs i dag, så det begynner virkelig å nærme seg - merkelig :) Er i full jobb og trives med det. Stort sett frisk og rask (skal ikke klage) Fra Trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke planlagt annet enn å ta det som det kommer... :-)

Var på kontroll i går hos jordmor. Nå har hodet festet seg og alt er vel med mor og barn så langt. :-) Må si jeg gruer meg litt til tiden etterpå også... Er jo helt alene i byen forutenom slekta til samboeren min....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har termin 23. oktober, og bor i Trondheim på Rydningen. Så plutselig at var flere med med termin 23. her :-)

Har to jenter fra før på 6 og 2 og et halvt- Og skal ha jente nr. 3.

Tenkte meg på Bimtreff på Solsiden i morgen. Hva med dere?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer på treff så sant at formen tillater det... det er så hyggelig å treffe andre enn slekta til sambo også... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...