Gå til innhold

Vondt i ryggen rundt el?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det andre her som har det? Føler at jeg har mens smerter og vondt i ryggen fra rundt el tider til mensen kommer!

Får dere vondt før, under eller etter el?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg hadde sykt vont i nedre del av magen rundt eggløsning. Dette varte nesten en hel uke!! Har gått på p-piller noen år, så vet ikke om jeg er sånn hver mnd.. (dette var min første pillefrie mnd)

Skrevet

Kan nok blir litt verre etter p-pille bruk ja :o) mye nytt som skjer i kroppen da!

Skrevet

Jeg pleier å få vondt i korsryggen og ømme eggstokker rett før EL. Hadde vondt fredag denne helgen og på søndag var el-slimet borte og det var også vondten i eggstokkene, men i dag (tirsdag) har jeg vondt i venstre eggstokk og i korsryggen. Symptomfiksert som jeg er så håper jeg det er festesmerter jeg har i dag:o) selv om det er litt tidlig. Jeg har lest at det fester seg fra 2-7 dager etter befruktning så da er det jo håp.

Skrevet

Oki, da er det altså ikke bare meg :o)

Jeg krysser alt jeg har for deg og håper det er en festeblødning ;o)

Du er vel ikke den eneste symptomjegeren her inne vil jeg tro he he!

Skrevet

he he "symptomjeger", den var god! :-D Kjenner meg igjen der, ja.

Skrevet

av en eller annen merkelig grunn tipper jeg at det er ganske mange som gjør det .....

Skrevet

Jeg hadde også sykt vondt i nedre del av magen, og i ryggen. Var skikkelig ille. Trodde nesten jeg var gravid jeg. Men var min første mnd uten pilla, så kroppen fikk litt hormonsjokk bare..

Skrevet

Har hørt at når man slutter på pilla kan man få et lite "eggløsnings ras" dvs at flere enn ett egg kan løsne.... å det kan sikkert kjennes litt bedre enn vanlig vil jeg tro????

Skrevet

he he, vil nok tro de fleste gjør det :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...