Gå til innhold

Er jeg gravid ???


glad_jenta

Anbefalte innlegg

fikk en sønn for 6 mnd siden.

fikk tilbake mensen den 30 juli

men siden har ingen sett den!!

testen negativt den 30 aug.

men navlen min har begynt å vokse seg utover (merkelig)

å jeg er sååå trøtt å formen er sånn opp å ned slik den var sist jeg gikk gravid,

Hva tror dere???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

enten kan du ta en ny test, eller så kan du ta en tur til legen å få målt HCG-nivå, eller et tredje alternativ som kan være at mensen ikke er helt stabil etter fødsel enda.. som regel er den IKKE det:-)

 

så jeg tror nok ikke du er gravid... men bruker du prev. da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bestilt meg 20 tester fra billige tester,hehe... kommer vel i løpet av uken så da får jeg ta en eller flere hvis ikke mensen dukker opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe.. ja... muligens.. jeg har ikke misunt deg det om det er tilfelle nei:-)

 

men, men.. er du nå det, så er du nå det:-) har nå i det minste ting ferskt i minne, men det er vel litt VEL tett i forholdt til hva de anbefaler og tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bare hørt nå om at legene sier at det skal gå minst så så lenge mellom hvert svangerskap.. men aner virkelig ikke om hvor lenge:-)

 

men mener å huske at kanskje 6 mnd er litt i kjappeste laget..

 

 

men for å poengtere dette: DET ER KUN EN PÅSTAND.. jeg vet det ikke med sikkerhet..:-)

 

alltid noen som skal "krangle"

 

så for å være på den sikre siden:-) hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går fint med 2 tette ja, hva slags permisjon har du nå, om du har 100% på 9 mnd, så går det greit med neste permisjon om en ikke rekker å starte på i jobb, forda blir det jo beregnet som inntekt. mange som gjør dette for å ha mest utbytte av kontantstøtta når en er hjemme. si fra hvordan testing går. hvordan er forresten kvaliteten på disse billigtestene? brukte + og - testen på apoteket jeg, de er hvertfall tydelige, greit å vite til senere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kroppen blir ikke gravid før den er klar for det, mange som blir gravid rett etter fødselen fordi de stoler på ammingen. går bra det også. tenk på før i tiden da de ikke hadde prevansjon, kvinnene ble gravid når kroppen var ferdig renset og følte seg klar for det. regner med at hvis det hadde vært farlig å bli gravid så fort så hadde det vært store oppslag i media og opplysning om det til lege osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble gravid igjen når første jenta mi var 4mnd.. Har 13 mnd. mellom jentene mine....slittsomt i starten men helt topp nå, de er 5.5år og 6.5år. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor bor du,i forhold til familie og slikt? Får håpe du har mange slektninger i nærheten som kan hjelpe deg den første tiden. Ble du fort gravid sist eller brukte dere lang tid da? Kan jo være at mensen er ustabil til å begynne med. Vet ikke hvordan syklusene dine har vært før du fikk barn, alt spiller jo en rolle. Hvor mye betalte du for 20 billigtester? Det kunne vært greit å vite til neste gang vi prøver. Er de mye billigere enn apoteket, rart å tenke at en trenger 20 tester, da en kan vente 1 uke ekstra å berge med 1 test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja har familie i nærheten ja.syklusen min har variert mellom 24 og 31 dager. 170 kr. for 20 tester. så ja myyyyye billigere er det.så må man bestille for mellom 150-200 kr. for å slippe fraktkostnad,derfor ble det 20 stk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Da skjønner jeg at dere tester ofte og at dere ikke venter på at det går en uke over, betalte vel 80-100 kr for testen min jeg. Tar det lang tid fra du bestiller til du mottar de? Greit å ha litt klart til neste gang. Utrolig at de kan selge så billig på nettet i forhold til apoteket. Er det mye feil eller at det er b sortering på de eller? Ettersom de er satt ned så mye i pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har 14 mnd mellom mine to.aldri hørt at man må vente el noe. Det er slitsomt i starten men går bra nå bege er nå skolegutter

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...