snartmammapåny Skrevet 4. september 2006 #1 Del Skrevet 4. september 2006 KVISER!!!!! Ser ut som jeg er 15 igjenn... De popper jo ut i alle retninger!! Jeg jobber desperat for å dekke de til å dempe de med ulike kremer og midler, men det bare kommer nye når en er dekket til:( Måtte bare syte litt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkVissVass Skrevet 4. september 2006 #2 Del Skrevet 4. september 2006 uffa da! dra på nærmeste treningssenter å sett deg litt i badstuen med en ansiksmaske på. det gjør underverker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 4. september 2006 #3 Del Skrevet 4. september 2006 Ville kanskje ikke satt meg i en badstue mens jeg er gravid men... Sliter med det samme selv, ormer og kviser popper frem i hele trynet! Hadde ikke kviseproblemer i tenårene, men nå har jeg til gagns=( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 4. september 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 4. september 2006 Har hørt trøstende ord om at d vil gå over om ikke så veldig lenge... Håper det er sant... Jeg føler meg rett og slett skitten! Tror folk må fatte misstanke om graviditeten av dette hormontrynet....!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LINDA*** Skrevet 4. september 2006 #5 Del Skrevet 4. september 2006 MD-produkter hos hudpleie-salong er vanvittig bra! Har hjulpet meg:) De koster litt, men gjør virkelig jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. september 2006 #6 Del Skrevet 4. september 2006 Har også fått kviser denne gang. Da jeg ventet førstemann forsvant alle kvisene (endelig) da jeg ble gravid. Her kan visst alt skje:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå