ett til! Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 jeg finner bare fine jentenavn, men ettersom jeg venter en gutt,må jeg vel begynne å tenke i disse baner!
samboer87 Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 vår gutt skal hete Nicolai Alexander , men victor er også et fint navn=)
ett til! Skrevet 4. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2006 ja,victor synes jeg også er fint,men svigerfar heter det...og jeg vil ikke kalle opp etter han,for da kan det hende pappan min blir skuffet etc etc.man må jo tenke på slikt også!
@nneliten Skrevet 4. september 2006 #6 Skrevet 4. september 2006 Vi har søte Sondre på 17 mnd, og får sannsynligvis hilse på Even eller Håvard i januar...
Bellen Skrevet 4. september 2006 #8 Skrevet 4. september 2006 Vi håper at navnet Markus passer den lille gutten vi får i januar. Hvis ikke så har jeg noen back-up navn, bla. Jonathan men da vi håper på en jente senere som vi evt. kunne vi tenke oss å kalle Sofie så er mannen min litt redd for at jeg planlegger en liten Kardemommeby;)
*1D* Skrevet 4. september 2006 #9 Skrevet 4. september 2006 Hei. Jeg venter også gutt og vi har mest sannsynelig bestemt oss for navn, så de jeg foreslår her er de som ikke nådde helt opp;) Theodor Luca Leon David Dominic Jeg mener det var flere også, men jeg kommer ikke på dem akkurat nå
pinky84_ Skrevet 4. september 2006 #10 Skrevet 4. september 2006 Dennis Alexander Thomas Tommy Morten Jonas Tobias William Benjamin Daniel Christian Kjetil Mathias Markus Sondre
Dingeling Skrevet 4. september 2006 #11 Skrevet 4. september 2006 Nathaniel Oliver Rudi Olai Sokrates Noah Elias Samuel
tone-29 Skrevet 4. september 2006 #12 Skrevet 4. september 2006 Niklas er dt fineste for det heter min gutt!
Nicki_81 Skrevet 5. september 2006 #13 Skrevet 5. september 2006 Her er min lille navneliste: -Bendik -Elias -Isak -Jonas -Leander -Ruben -Sander -Simen -Tage -Torben -Torry -Ulrik -Vetle
2nj♥ Skrevet 5. september 2006 #15 Skrevet 5. september 2006 Trym Fredrik Tage Brage Bendik Theo Jørgen Matias
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå