Gizom81 Skrevet 4. september 2006 #1 Del Skrevet 4. september 2006 Hi hi sitter her og nyter synet av min runde voksende mage! Det er fantastisk å være gravid og jeg nyter det så langt det går. Men er det noen andre som meg, som har fått mye hår på magen? Masse langt lyst hår på den dejlige kula mi!!! Flere som opplever dette? eller andre finuelige ting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liten gutt & spire Skrevet 4. september 2006 #2 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg har og fått mye mer hår på magen! Trodde det bare var meg... :-) Mine er i tilegg mørke, så hvis det ikke gir seg snart vil jeg vel se ut som en ape! får virkelig håpe det blir borte igjen, men tar det forløpig med knusende ro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dingeling Skrevet 4. september 2006 #3 Del Skrevet 4. september 2006 Her er d en til! dvs.den berømmelige fødselsstripen på magen fikk jeg aldri i første sv.skap,men en hårstripe istedenfor.. og den var helt sort. med tanke på at jeg selv er helt lys,så var jo d helt pussig.. foreløbig har jeg ikke noe antydning til hverken fødselstripe eller hårstripe,men d kommer vel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gizom81 Skrevet 6. september 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 6. september 2006 Hi hi, godt å høre at man deler dette merkelige fenomenet med none andre!!! Ha en strålende dag! Hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaizer Skrevet 7. september 2006 #5 Del Skrevet 7. september 2006 Ja, jeg ser også ut som en apekatt. og jeg er mørk så det er liksom ikke bare noen søte fjun heller. vet ikke om jeg synes det er så sjarmerende men det er vel kanskje ikke noe ide og barbere seg heller da. Bedre med hår på magen enn med skjeggstubber.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #6 Del Skrevet 7. september 2006 ÅÅhh det var godt å høre at det var flere som har hår på magen. Jeg fikk akutt keisersnitt med min første og de sykepleierne som var på det teamet trodde tydligvis at jeg skulle kuttes på langs...så de barberte hele magen min fra under puppene til under bikinilinjen... Derfor sliter jeg med hår på magen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #7 Del Skrevet 11. september 2006 Ikke da de sier at det blir en gutt. Mann får alt for mye mannlige kjønnshormoner, og da blir hårveksten kraftigere. Noen som kan bekrefte dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rockekilling on board Skrevet 12. september 2006 #8 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg hadde stor hårvekst i forrige svangerskap... og det ble gutt, ja. Sikkert tilfeldigheter, hvert svangerskap er forskjellig osv Har en del nå og, men ikke like mye som sidt, enda..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dingeling Skrevet 12. september 2006 #9 Del Skrevet 12. september 2006 jeg hadde mye hår i en stripe på magen ved forrige sv.skap men d ble en jente..og hun hadde masse kullsort hår etter pappan..ganske pussig siden jeg er helt lys.. hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugler Skrevet 12. september 2006 #10 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg gikk med gutt sist, uten å bli det spor hårete - men nå holder jeg på å bli sprø! Synes ikke jeg gjør annet å barebere meg, uansett om det er legger, armhuler eller noe annet sted... Bekymrer meg litt det dere sier om hårete mager, for nå begynner det jammen meg der også! :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
findus Skrevet 12. september 2006 #11 Del Skrevet 12. september 2006 Masse lyse dun over hele magen, særlig på midten! Synes egentlig det bare er koselig. Det som er litt verre er at det ser ut til at "bikinilinjen" går over sine bredder - i alle retninger! Håper den slutter med det, og at den kryper tilbake til sin vante plass når jeg er ferdig med å ha mage? Vil jo ikke ende opp med å ha kjønnshår til oppunder haka... Hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå