Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Banan er jo greit, men eple, pære o.l., hvordan serverer dere den?
mor_til_amanda Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 jeg brukte å skrape mes skje... eller knuse i små biter så hun fikk sitte å spise av skål selv..
2 Gullunger Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 Snuppa mi ELSKER eple! Før hun fikk tann så fikk hun ofte en epleskrott å sutte på - og det elsker hun - blir helt vill hver gang jeg spiser eple, så det får jeg ikke ha i fred! Men når hun fikk en tann så var det litt skummelt med at hun kunne få løs store biter, så nå bruker jeg rivjernet og rasper på det fineste, -og gir med skje. Deilig eplemos (o:
Halloween-mamma Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 Jeg skraper eple og pære med skje og gir ham. Noen ganger insisterer han på å holde eplet og spise selv, og noen ganger må jeg bare gi etter. Druer tar jeg skallet av og deler i biter, og nektarin får han spise av mens jeg holder den, eller han får spise den alene hvis han sitter i spisestolen (les: ikke kan dra den med seg og søle til hele stuen). Hmm...kommer ikke på mer frukt jeg nå.
Ranveig R Skrevet 4. september 2006 #5 Skrevet 4. september 2006 Eg syns bananen er skummel eg, for han biter av stoore bitar om han får sjansen. Så banan skrapar eg på skei eller skjærer i små bitar. Eple og rå gulrot raspar eg, og nektarin får han holde og ete på sjølv (så sant den er mjuk nok til at den blir til "graut" i staden for bitar).
Gjest Skrevet 5. september 2006 #6 Skrevet 5. september 2006 Nå er min bare 10 mnd da, og uten tenner fortsatt, men jeg rasper eple,og pære, og så får han bite/suge selv på nektariner (de som er godt modne da), og han får plomme i små biter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå