Gå til innhold

Spørsmål om legetime:


LINDA***

Anbefalte innlegg

1.legetime....(for meg uke 10)

 

Hva skjer da egentlig? Er det UL da? Jeg vil at samboerern min skal være med på det da....? (Dett har jeg tydeligvis ikke greie på...) :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På min først time så var det mye papirarbeid og spørsmål å svare på. Fikk litt informasjon om ting jeg lurte på. Tok utrolig mange blodprøver for alt mulig. Fikk velge om jeg ville ta gu eller vente med denne til en annen dag, tok det, og tok da samtidig noen prøver inni der.

Ble målt og veid. og fikk målt blodtrykket. Leverte inn urinprøve og fikk sjekket den.

 

Jeg fikk ikke no ul, er nok ikke så mange leger som har ul på kontoret. Er de spesialister på feltet så kan d jo hende de har;) Du kan jo krysse fingrene, man vet jo aldri.

 

JEg hadde ikke med sambo på denne timen, tror ikke d er så veldig intressant som skjer på denne første timen(uten du er heldig og får ul da...;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ul er ikke før i ca uke 17, så på første legetime er det bare rutine spørsmål, en del blodprøver, så må du ta med urinprøve ( dette tas med til hver kontroll). Jeg fikk beskjed om at en ikke kunne høre hjertelyden før ca uke 12, så det er ikke sikkert de prøver å finne den heller. Lykke til: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er litt ulik praksis hva forskjellige leger gjør, jeg tok alle prøver og alt annet man skulle på 1 time i uke 8...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...