Florry- m 1 stor og 1 liten Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Jeg har fått åreknuter i underlivet og de er så vonde!! De blir bare flere også og på ettermiddagen er de skikkelig hovne. Noen som har erfaringer med dette og om de forsvinner i etterkant?
Florry- m 1 stor og 1 liten Skrevet 4. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 4. september 2006 dytter....
gladjinta Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 jada, her kom de i uke 23. Er nå i uke 34, og det har bare blitt verre og verre. Ser jo ikke ut! Har lest at de som regel går over etter fødselen. Skulle ønske jeg hadde lest "alltid"...Det jeg bekymrer meg litt over, er at jordmor fortalte at de da helst ikke klipper. Dette pga at det da vil blø mye og at de da må sy igjen blodåren. Ble klippet forrige fødsel (hadde ikke disse plagene da), og er redd for at jeg skal revne veldig.... Hjelp!Noen med erfaring?
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 Samme her...masse åreknuter nedentil! Har snakket med både legen og jordmora mi om det og begge sier at åreknutene mest sannsynlig vil forsvinne etter fødslen! Synes det er skikkelig ubehagelig med disse åreknutene. Hadde ikke antydning til sånt i første svangerskap og jeg visse faktisk ikke at man kunne få åreknuter nedentil av å være gravid. ÆSJ! Men i følge legen/jordmor er det visst ganske vanlig, det er vel bare det at man ikke hører noen som snakker om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå